Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Verassing!:D

Dit is toch geen feniks? :?

Ik moet zeggen dat ik 'm niet extreem geslaagd vind. Hangt er nou wat onder de vleugels, of zijn het meerdere vogels bij elkaar? Da's allemaal veel te lastig te zien vind ik. Verder is 'ie naar mijn gevoel wat saai: er gebeurt voor mij niks.

Omdat ik er niet zo veel mee kan, een 6/10. Ook omdat ik veel beter en mooier werk van je gewend ben, waar ik echt enthousiast van kan worden. Da's hier dus niet het geval.

Geplaatst:

Pun intended?

Ik wou bijna de woorden: "Erg simpel" in de mond nemen, maar die komen wat denigrerend over op je werk natuurlijk. Het resultaat oogt gewoon heel simpel, wel een lege plek langs links, dat is wat minder, maar in het algemeen wel een mooie sig om naar te kijken. Alhoewel dat een beetje kleur in mijn mening geen erg had gekunnen :3

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik eerlijk mag zijn vind ik dit een van de mindere die ik van jou heb gezien. De adelaar vind ik goed neergezet en de wolken als achtergrond zijn prima, maar ik vind de effecten bij de vleugels minder, vooral die kleine adelaar bij de rechtervleugel die een beetje geblurd is zou ik anders doen. De lichtbron en de blauwe lucht vormen een goed contrast, maar ik zou die effecten versterken met wat andere fractals en wat andere effecten want dat zal deze signature in mijn ogen er veel beter uit laten zien. :) Je zou het eruit kunnen laten zien alsof de de vogel eruit vliegt, met een een hoge snelheid bijvoorbeeld. :puh:

Bewerkt: door Cabyon
Geplaatst:

Pun intended?

Ik wou bijna de woorden: "Erg simpel" in de mond nemen, maar die komen wat denigrerend over op je werk natuurlijk. Het resultaat oogt gewoon heel simpel, wel een lege plek langs links, dat is wat minder, maar in het algemeen wel een mooie sig om naar te kijken. Alhoewel dat een beetje kleur in mijn mening geen erg had gekunnen :3

Simpel is denk ik ook niet de juiste benaming. Hij oogt denk ik gewoon erg clean denk ik zo. Ik heb de PSD er bij geupload, zodat je kan zien waar ik mee begon.

Link.

Geplaatst:

Zeker niet slecht, het heeft wel iets. Ik kan niet echt goed zien wat er achter de vogel zit, maar de plaatsing van 'het' zou denk ik beter staan in een lijn achter de eagle zelf. Als een denkbeeldige route die de vogel gevlogen heeft, zeg maar. Ander puntje is dat het contrast van de wolken wat meer gelijk getrokken moet worden (zit een behoorlijk verschil tussen links en rechts). Het idee staat me in ieder geval wel erg aan, keep it up!

@Whoop: You better! icon_mrgreen.gif

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...