Jump to content

Android mobiel zit vast in laadscherm


Basssss

Recommended Posts

Hee allen,

Ik heb dringend probleem met mijn Samsung Galaxy Y, als ik 'm opstart blijft 'ie voor eeuwig in het laadscherm zitten. Hij switcht eerst naar het flitsende Samsung logo en dan naar het T-Mobile logo en dan weer terug, zo continue door. Ik heb een beetje gegoogled en heb iets kunnen vinden over Odin en flashen en dergelijk, maar ik snap er verder weinig van. Ik ben een nogal zuinig persoon en ik wil liever niet mijn Android telefoon verder naar de knoppen helpen met extra fouten die ik maak.

Ik heb overigens hetzelfde probleem als deze persoon. Ik heb vanmiddag nog Flow gespeeld, en die ging glitchen toen ik bij de 9x9 levels kwam. Daarna heb ik mijn mobiel weggestopt, aangezien de batterij toch al bijna leeg was. Toen ik later even weer keek, was 'ie uit. Ik ging ervan dat de batterij gewoon leeg was, maar nu ligt 'ie al een tijdje aan de lader en hij start dus niet meer goed op.

Weet iemand een oplossing voor dit probleem? En kan iemand me uitleggen op een begrijpbare manier hoe ik het kan oplossen?

Alvast bedankt! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Werkt helaas niet. Heb je de tutorial wel gecheckt? De knoppen die worden aangegeven doen niet zoals in de tutorial wordt aangegeven en er staan meer reacties over dat het "fake advice" is dan dat het heeft gewerkt bij iemand. :{

Edit: Ik heb nu dat Odin gedownload, maar welke stock ROM ding moet ik hebben ect? Er zijn 15 verschillende en ik heb echt geen flauw idee wat het verschil is. :( Ik zou het erg waarderen als dit vanavond al verholpen kan worden, want ik heb mijn mobiel morgen gewoon weer nodig. (Heb 'm nu eigenlijk alweer nodig.)

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

De telefoon wil niet tevoorschijn komen in dat Odin. Ik geef het op, ik heb de hele avond besteed in het proberen fixen van het probleem, maar tot nu toe is het niet gelukt om ook maar in de buurt te komen. :( Ik heb net mijn pa gemaild, misschien dat hij een oplossing weet.

Toch bedankt voor je reacties.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan altijd een factory reset proberen. :)

Vergeet niet dan je dan wel alles kwijt bent. :N

Samsung Galaxy Y S5360 Hard Reset Procedures :

1. Power off phone

2. Press and hold Home Button ( middle ) + Volume Up + power on button

3. Wait for 5 second until Android System Recovery menu appear

4. There are 4 options

reboot system now

apply update from sdcar

wipe data/factory reset

wipe cache partition

5. Move the options to " Wipe data / factory reset " using volume down ( - ) button and menu button to confirm, because the touchscreen doesn't work in reovery mode

6. After the process done, phone will reboot.

Bron: samsdroid.com

Link to comment
Delen op andere websites

Het is me gisteren eindelijk gelukt om mijn telefoon weer werkend te krijgen. Ik heb de factory resets meerdere keren geprobeerd, ik denk dat het uiteindelijk wel enige invloed heeft gehad. Gelukkig had ik nog wat spul staan op mijn SD-kaart en de telefoonnummers stonden nog op mijn simkaart, de rest was echter helaas weg. In ieder geval, voor mensen die tegen hetzelfde probleem lopen: het is me gelukt een stock van Android met Wipe package vanaf het internet te downloaden en met Odin op de telefoon te installeren. Hierna startte gelukkig mijn mobiel uiteindelijk weer op. Ik weet niet of ik hier links mag zetten naar de download, dus ik laat het er maar even bij. (Zijn downloads van Android legaal of illegaal? Het is wel open source.)

In ieder geval, bedankt allen voor jullie hulp. Ik ben echt blij dat hij het weer doet. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...