Jump to content

GWFL 1e update probleem.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb GTA op Steam gekocht laatst en nu als ik ga spelen moet ik inloggen op GFWL, als ik dat heb gedaan moet ik een update uitvoeren en dan moet ik GTA afsluiten als ik de update uit wil voeren. Nou dan doe ik dat en aan het eind van de update zegt die dat ik Minimaal Windows XP SP2 of Windows server 3 of greater nodig heb. Dit is heel raar omdat ik Windows 7 SP1 op me computer heb staan. Nu kan ik dus niet online spelen, of savegames opslaan. Heeft iemand hier een oplossing voor? Dat lijkt me geweldig!

Geplaatst:

Dat heb ik al gedaan, heeft niet geholpen. Kan ik die update niet op een manier overslaan of weigeren ofzo?

Geplaatst:

Met behulp van XLiveLess kan je Games for Windows LIVE uitschakelen en dat is het programma dat de melding geeft dat er een update is. Hier heb ik een korte uitleg geschreven hoe je dit installeert. Dit is echter een uitleg waarbij je het spel fysiek hebt gekocht en niet via Steam, dus ik weet niet of dat kan lukken.

Geplaatst:

Neen, met Xliveless kan je niet online spelen.. Maar dus je zegt dat je de update al handmatig hebt proberen downloaden en installeren, maar dat dit niet hielp? Bedoel je daarmee dat je een foutmelding krijgt, of dat het succesvol geïnstalleerd is maar je de melding blijft krijgen?

Geplaatst:

Ik heb de nieuwste patch geinstalleerd 1.0.7.0 dat doet die gewoon. Alleen blijft de melding terugkomen. Erg raar!

Iemand nog een oplossing voor dit probleem?

>>> Door Hanneswasc: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken i.p.v. twee berichten na elkaar te plaatsen. Een extra bericht plaatsen na 2 uur met de vraag om hulp wordt gezien als topicbumping en is niet gewenst. ;)<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...