Jump to content

Wie heeft een site voor MTA 1.3.1 scripts?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb nu mijn eigen MTA server maar ik moet nu leren scripten. Heeft iemand een site waar scripts op staan voor de 1.3.1 versie?

Geplaatst:

bedankt megadreams, is er ook een marnier om die scripts in normale letters te krijgen in plaats van die rare tekens?

Geplaatst:

Het zijn LUA scripts, die moet je gewoon met een tekstbewerker kunnen openen. Kun je laten zien wat er misgaat als je iets downloadt, en wat je downloadt? Als het een .zip-bestand is, die moet je eerst nog uitpakken.

Geplaatst:

Tegenwoordig worden (helaas) vele van deze scripts gecompiled. Deze zijn dan ook niet meer te bewerken voor je deze decompiled (wat ik afraad). Normaal hoeft LUA niet gecompiled te worden maar dit doen ze enkel om hun scripts te beveiligen.

Geplaatst:

Normaal hoeft LUA niet gecompiled te worden maar dit doen ze enkel om hun scripts te beveiligen.

Dit begrijp ik als diegene ze alleen op eigen server wil gebruiken, maar ik snap niet waarom ze het dan uploaden.

Geplaatst:

Normaal hoeft LUA niet gecompiled te worden maar dit doen ze enkel om hun scripts te beveiligen.

Dit begrijp ik als diegene ze alleen op eigen server wil gebruiken, maar ik snap niet waarom ze het dan uploaden.

Simpel. Ze willen ze wel delen met anderen, maar ze willen niet dat hun code wordt gebruikt als onderdeel van scripts van anderen, die op hun beurt weer hun complete resource (waar dus een deel van dat script in zit) delen en zeggen dat zij het gemaakt hebben :puh:. Gebeurt veel, namelijk.

Geplaatst:

Ik vind het persoonlijk onzin. Ik weet hoeveel ik heb geleerd door scripts van anderen te bekijken en vind het dan net zo sociaal om anderen die kans te geven door mijn scripts niet te compilen. Ja, delen kunnen dan gejat worden, maar hoe mensen vervolgens met mijn scripts omgaan is hun keus, niet die van mij.

Geplaatst:

Ik vind het persoonlijk onzin. Ik weet hoeveel ik heb geleerd door scripts van anderen te bekijken en vind het dan net zo sociaal om anderen die kans te geven door mijn scripts niet te compilen. Ja, delen kunnen dan gejat worden, maar hoe mensen vervolgens met mijn scripts omgaan is hun keus, niet die van mij.

Mee eens, zelf heb ik ook wel eens mods van jou gedownload om een race-map mee te maken, zoals die badkuip en dat skateboard. ;) Maar dan zette ik altijd wel bij Author's Name: (Script by: Puma).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...