Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Kijk 'ns wie terug is. :sigaar: Zeer solide mod, alsof het in SA zelf zou kunnen zitten. Meestal zitten er in scripts als dit kleine bugs of fouten (zoals het mandje dat hier en daar niet perfect de cirkelbeweging volgt), maar deze ziet er naadloos uit. Restecp.

Geplaatst:

Okej, prachtig gewoon, ziet er natuurlijk heel simpel uit zo, gewoon wat karretjes die ronddraaien, maar dat is het vast niet.

Ook wel leuk om een trollman te zien aan de kassa ^_^

Geplaatst:

Wat een prachtig script. Zeer mooi gemaakt. Alles verloopt heel soepeltjes, geen problemen met laden en dergelijke. Wat ikzelf heel leuk vond was dat je ook echt gaat zitten in dat bakje. Net of dat er standaard in zit bij GTA SA. Hoeveel personen kunnen in zo'n bakkie?

Geplaatst:

Waar haal je het vandaan :7 Ik had 'm gister al even gezien, vandaag maar even uitproberen. Ziet er heel erg geslaagd uit in ieder geval!

Geplaatst:

Het is niet echt een moeilijk script maar toch op een erg leuke manier uitgevoerd en toch een geniale toevoeging in de shop server. KUTGW!

Geplaatst: (bewerkt)

Het is niet echt een moeilijk script maar toch op een erg leuke manier uitgevoerd en toch een geniale toevoeging in de shop server. KUTGW!

Iets lastiger dan je denkt. Je moet namelijk bijhouden of en hoeveel mensen er willen instappen, hoeveel mensen er willen uitstappen, hoeveel mensen er kunnen instappen, afhankelijk ervan op welke plaatsen de mensen die uit willen stappen zaten en welke plaatsen er dus vrij zijn (als er mensen willen uitstappen), wanneer dat allemaal moet gebeuren, inclusief animaties, ook nog weer rekeninghoudend met mensen die tijdens de rit opeens quitten, op welke plaats die zaten enzovoort. Voor een relatief kleine feature toch iets ingewikkelder dan het lijkt, omdat je met veel verschillende situaties rekening moet houden, waar je pas tijdens het testen met meerdere mensen tegen aanloopt.

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

Iets lastiger dan je denkt. Je moet namelijk bijhouden of en hoeveel mensen er willen instappen, hoeveel mensen er willen uitstappen, hoeveel mensen er kunnen instappen, afhankelijk ervan op welke plaatsen de mensen die uit willen stappen zaten en welke plaatsen er dus vrij zijn (als er mensen willen uitstappen), wanneer dat allemaal moet gebeuren, inclusief animaties, ook nog weer rekeninghoudend met mensen die tijdens de rit opeens quitten, op welke plaats die zaten enzovoort. Voor een relatief kleine feature toch iets ingewikkelder dan het lijkt, omdat je met veel verschillende situaties rekening moet houden, waar je pas tijdens het testen met meerdere mensen tegen aanloopt.

Dat het een heel werkje is ontken ik natuurlijk niet. Maar het systeem zelf is niet zo erg moeilijk om uit te werken althans dat vind ik. :puh: Het neemt niet weg dat het erg leuk en netjes gemaakt is. :tu:

Geplaatst:

Inderdaad erg leuk gemaakt, ik had nooit verwacht dat dit soort dingen mogelijk waren omdat ik altijd SA:MP speelde. Maar MTA heeft me tot nu toe echt wat leuke dingen getoond.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...