Jump to content

Game headset


MegaPilot

Recommended Posts

Hoi,

ik zoek een game headset. De webshop moet betrouwbaar zijn(liefst Coolblue of Alternate, maar het mag ook een andere zijn) en het moet een Belgische webshop zijn. De gaming headset is bedoeld voor COD: Black Ops omdat ik zo de tegenstanders kan horen lopen..:puh: De headset moet on-ear zijn, want ik draag een bril.

Ik heb deze op het oog:

http://www.gamingheadsetshop.be/product/208151/category-206423-pc-headsets/roccat-kulo-virtual-7-1-usb-gaming-headset.html

Iemand een beter alternatief? Liefst goedkoper indien van wel. :)

Mvg,

MegaPilot

Link to comment
Delen op andere websites

Toevallig zoek ik sinds vandaag ook een nieuwe headset voor het gamen, aangezien m'n oude opeens kapot is. Na eens in de Meda Markt hier vlakbij rond te neuzen en achteraf wat op het internet prijzen te vergelijken denk ik eraan om de Asus Volcan ANC op Informatique.nl (klik) te kopen. Het is een Nederlandse webshop maar heb op de site gelezen dat het slechts 2.5 euro verzendkosten naar België is. In de Media Markt stond die trouwens aan 100 euro.

Link to comment
Delen op andere websites

Toevallig zoek ik sinds vandaag ook een nieuwe headset voor het gamen, aangezien m'n oude opeens kapot is. Na eens in de Meda Markt hier vlakbij rond te neuzen en achteraf wat op het internet prijzen te vergelijken denk ik eraan om de Asus Volcan ANC op Informatique.nl (klik) te kopen. Het is een Nederlandse webshop maar heb op de site gelezen dat het slechts 2.5 euro verzendkosten naar België is. In de Media Markt stond die trouwens aan 100 euro.

Leuke headset, maar ik heb perse een on-ear nodig. Met bril is zo'n over-the-ear echt niet comfortabel.. :N

Edit:

http://www.pixmania....1-usb-gami.html

20 euro goedkoper dan Coolblue.. _O_

Edit2: Verzendkosten vallen dan wel weer tegen. Voor een standaardverzending 9 euro en die laat dan ook nog eens op zich wachten(2-3 dagen)..Denk dat ik het dan via Coolblue ga kopen hoor. :)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

SteelSeries Siberia, hands down.

http://www.gaminghea...t-black-pc.html

Ik heb een Siberia gekregen bij m'n Asus G74SX en ben er heel tevreden van. Zit zeer comfortabel voor lange tijd, zeer goed geluid en zit wel helemaal over je oren maar laat toch geluid en lucht door (maar niet storend).

Edit: bummer, dacht dat je net over-ears zocht. :blauw: Daar kan ik je helaas niet mee helpen.

Bewerkt: door .Senne
Link to comment
Delen op andere websites

Senne, toch bedankt voor je bericht aangezien ik die heb gekocht. ^_^ De SteelSeries Siberia kost maar een paar euro meer, maar de verzending was gratis en sneller dan dat ik hem uit Nederland moest laten versturen.

Ik heb er nu al een uurtje mee gegamed en de geluidskwaliteit is echt verschrikkelijk goed! Dat komt waarschijnlijk doordat ik van een soort instapmodel van Logitech, daterend van 5 jaar terug dus dat is wel normaal.

Het heeft ook een analoge aansluiting, wat het voordeel heeft dat ik 'm kan aansluiten op m'n digitale piano, en ook hier hoor ik een imens verschil in kwaliteit! Het nadeel dat het geen USB is, is dat ik 'm niet kan aansluiten op m'n PS3. :7 Maar daar kan ik m'n oude half-kapotte nog voor gebruiken, aangezien ik het op m'n PS3 enkel voor chat gebruik.

Het enige minpunt is dat het over-the-ear is, ik merk ook dat ik nu snel begin te zweten en dat ik het niet hoor als de bel gaat. :7 Of het lukt met m'n bril moet ik (vanavond) nog even testen, overdag draag ik namelijk lenzen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...