Jump to content

Laptop met input, playstation 3 aan laptop


Toni Caprioni

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Is er al een topic over, mijn excuses,ik kon deze niet vinden. Ik heb een probleempje. Ik wil mijn playstation 3 aan mijn laptop hangen, omdat de TV vaak wordt gebruikt door mijn ouders en ik nu even geen TV wil kopen. Ik heb een laptop met een input, dit weet ik zeker. Veel laptops hebben dit niet, maar ik heb een laptop met een output en een input (twee porten).

Je playstation 3 eraan hangen moet kunnen, kan iemand mij vertellen hoe?

Bij voorbaat dank

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen,

Is er al een topic over, mijn excuses,ik kon deze niet vinden. Ik heb een probleempje. Ik wil mijn playstation 3 aan mijn laptop hangen, omdat de TV vaak wordt gebruikt door mijn ouders en ik nu even geen TV wil kopen. Ik heb een laptop met een input, dit weet ik zeker. Veel laptops hebben dit niet, maar ik heb een laptop met een output en een input (twee porten).

Je playstation 3 eraan hangen moet kunnen, kan iemand mij vertellen hoe?

Bij voorbaat dank

Je kan niet zomaar het beeld op je scherm van je laptop weergeven zonder extra hardware.

En voor deze hardware heb je vaak een video tuner kaart nodig of minstens een USB3 poort.

Verder uit nieuwsgierigheid, welke input poorten heb je dan?

Bewerkt: door Crypteq
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen,

Is er al een topic over, mijn excuses,ik kon deze niet vinden. Ik heb een probleempje. Ik wil mijn playstation 3 aan mijn laptop hangen, omdat de TV vaak wordt gebruikt door mijn ouders en ik nu even geen TV wil kopen. Ik heb een laptop met een input, dit weet ik zeker. Veel laptops hebben dit niet, maar ik heb een laptop met een output en een input (twee porten).

Je playstation 3 eraan hangen moet kunnen, kan iemand mij vertellen hoe?

Bij voorbaat dank

Je kan niet zomaar het beeld op je scherm van je laptop weergeven zonder extra hardware.

En voor deze hardware heb je vaak een video tuner kaart nodig of minstens een USB3 poort.

Verder uit nieuwsgierigheid, welke input poorten heb je dan?

Ik heb een laptop met een HDMI-input. Ergens op internet gelezen dat je met een knoppen-combinatie je HDMI-apparaat kan gebruiken, maar dit was een Alienware, en ik heb een XXOD-laptop.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een laptop met een HDMI-input. Ergens op internet gelezen dat je met een knoppen-combinatie je HDMI-apparaat kan gebruiken, maar dit was een Alienware, en ik heb een XXOD-laptop.

Weet je het zeker dat het een input is?

Welke videokaart (model) heb je in je laptop?

Bewerkt: door Crypteq
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een laptop met een HDMI-input. Ergens op internet gelezen dat je met een knoppen-combinatie je HDMI-apparaat kan gebruiken, maar dit was een Alienware, en ik heb een XXOD-laptop.

Weet je het zeker dat het een input is?

Welke videokaart (model) heb je in je laptop?

Ja, het staat er zelfs bij. In kleine lettertjes. Dat niet alleen, ik heb ook twee poorten van HDMI, dus een is er output en de andere input. Ik heb twee videokaarten van Nvidia erin zitten, nVidia Geforce GTX 285m SLI.

EDIT: Er zijn mensen op het internet die het kunnen, dus hopelijk is er iemand met de oplossing. Het moet gewoon simpel kunnen.

Bewerkt: door Toni Caprioni
Link to comment
Delen op andere websites

Dank jullie wel luitjes, voor de hulp. Het is me gelukt met een programma genaamd Gamemate. Het is een klein beeld, maar zo kan ik op mijn kamer gamen totdat ik de goede TV heb gevonden,

Bewerkt: door Toni Caprioni
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 4 weken later...

hoi

ik heb een vraag over Gamemate waar heb je het gedownloadt?

GameMate stond al op mijn computer gek genoeg. Als je dat programma zoekt, ben ik bang dat je moet googlen. Verder kan ik je niet helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...