Bierbuikje Geplaatst: 10 januari 2013 Rapport Geplaatst: 10 januari 2013 (bewerkt) Een 'documentaire' over MasterMovies drie jaar later gepubliceerd op 1 januari dit jaar. www.MasterMovies.nl Geniaal vond ik dat altijd, bijna heimwee naar toen. Bewerkt: 10 januari 2013 door Bierbuikje Reageren
SpacyColours Geplaatst: 10 januari 2013 Rapport Geplaatst: 10 januari 2013 Die ga ik ook weer eens allemaal kijken. Inclusief al die dingen van Baklap TV!, geniale tijd was dat. Reageren
Cabyon Geplaatst: 10 januari 2013 Rapport Geplaatst: 10 januari 2013 Ha, jeugdsentiment. Zeebats, Aminam, Staar Wars, geweldig. Vooral de quote van Aminam weet ik nog bijna allemaal uit mijn hoofd. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 10 januari 2013 Rapport Geplaatst: 10 januari 2013 (bewerkt) Sinds ze gestopt zijn zijn er heel erg veel goede en bekende films gekomen. En toen ze er waren ook trouwens. Dus ze mogen van mij weer heel erg veel voice overs maken Trouwens, die opnames van Ted (Die gast met die pruik en die bril) is op genomen bij mij in schalkwijk. Als hij bijvoorbeeld op z'n bek valt is ie in het winkelcentrum. Bewerkt: 10 januari 2013 door GTAKevin023 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 10 januari 2013 Rapport Geplaatst: 10 januari 2013 Wat een bazen waren dat zeg. Woonden ook echt vlak bij mij, m'n pa liep nog ergens op de achtergrond in een van die video's. :+ Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 januari 2013 Rapport Geplaatst: 10 januari 2013 Ik woon ook dicht in de buurt Reageren
xoex23 Geplaatst: 10 januari 2013 Rapport Geplaatst: 10 januari 2013 Mastermovies, echt geniale voice overs, Arie en Bastiaan en De maatriks schieten me te binnen Ik ga de 'documantaire' straks even bekijken. Ik heb echt dubbel gelegen om mastermovies Reageren
TalkingPear Geplaatst: 10 januari 2013 Rapport Geplaatst: 10 januari 2013 (bewerkt) Heerlijk die gasten, keek vroeger dagelijks op de site in de hoop dat ze iets nieuws gemaakt hadden. Vond het raar dat ze dan ook zonder iets te zeggen toen ineens stopten. Vond ik toen erg jammer. Maar ja, aan alles komt een einde. En gelukkig eindigde het toen het nog leuk was en hebben ze het niet uitgemelkt. En dit filmpje is dan ook weer geweldig, lig hier echt te janken van het lachen. Bewerkt: 10 januari 2013 door TalkingPear Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 11 januari 2013 Rapport Geplaatst: 11 januari 2013 Zeker bij Harry Potter heb ik soms onder tafel gelegen van het lachen. Sindsdien gebruik ik ook wel eens de uitspraak: "Kijk maar uit! Anders pak ik je bril af, en ga ik erop zitten!" Ongelooflijk eigenlijk dat dat gedaan werd door zulke jonge jongens! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 januari 2013 Rapport Geplaatst: 12 januari 2013 Helden... Al vind ik het volgende filmpje ook geniaal, een voice over in het West-Vlaams van Harry Potter, volgens mij niet van Mastermovies. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 12 januari 2013 Rapport Geplaatst: 12 januari 2013 Tegenwoordig ben ik meer fan van Rifftrax, die geven (Engels) commentaar bij complete films. Altijd leuk als je een film een paar keer hebt gezien, en dan een keertje kijkt met commentaar van Rifftrax erbij. Hier wat stukjes uit enkele films: Reageren
TalkingPear Geplaatst: 12 januari 2013 Rapport Geplaatst: 12 januari 2013 Ik vond het vooral leuk toen ze nog "Ondergronds" deden... Weet nog dat ze een keer een computer gingen slopen met een hakbijl... Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 januari 2013 Rapport Geplaatst: 12 januari 2013 Haha, die heb ik nog nooit gezien, Spacy. Zal ik ook eens gaan kijken, geniaal. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 13 januari 2013 Rapport Geplaatst: 13 januari 2013 (bewerkt) http://www.youtube.com/watch?v=f_Hb6C-NoG4 die stem op 0:32 moet ik nog steeds meteen om giebelen als ik hem hoor. http://www.youtube.com/watch?v=HDFB1AnbKpQ http://www.youtube.com/watch?v=NmhBxNen8B0 Toch echt wel m'n favoriete filmpjes. Vooral die Sjon & Hans. Bewerkt: 13 januari 2013 door Djmaddox Reageren
Bodemloos Geplaatst: 13 januari 2013 Rapport Geplaatst: 13 januari 2013 ik zag dat filmpje ook al (ben geabboneerd op dat kanaal) vond 'm wel grappig gemaakt, geniale tijd idd, vooral de voice-overs vond ik vroeger zo geniaal. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.