Jump to content

Mastermovies

Recommended Posts

Geplaatst:

Ha, jeugdsentiment. Zeebats, Aminam, Staar Wars, geweldig. Vooral de quote van Aminam weet ik nog bijna allemaal uit mijn hoofd. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Sinds ze gestopt zijn zijn er heel erg veel goede en bekende films gekomen. En toen ze er waren ook trouwens. Dus ze mogen van mij weer heel erg veel voice overs maken :D

Trouwens, die opnames van Ted (Die gast met die pruik en die bril) is op genomen bij mij in schalkwijk. :) Als hij bijvoorbeeld op z'n bek valt is ie in het winkelcentrum. :D

Bewerkt: door GTAKevin023
Geplaatst:

Wat een bazen waren dat zeg. Woonden ook echt vlak bij mij, m'n pa liep nog ergens op de achtergrond in een van die video's. :+

Geplaatst:

Mastermovies, echt geniale voice overs, Arie en Bastiaan en De maatriks schieten me te binnen _O_

Ik ga de 'documantaire' straks even bekijken.

Ik heb echt dubbel gelegen om mastermovies :klap:

Geplaatst: (bewerkt)

Heerlijk die gasten, keek vroeger dagelijks op de site in de hoop dat ze iets nieuws gemaakt hadden. Vond het raar dat ze dan ook zonder iets te zeggen toen ineens stopten. Vond ik toen erg jammer. Maar ja, aan alles komt een einde. En gelukkig eindigde het toen het nog leuk was en hebben ze het niet uitgemelkt. En dit filmpje is dan ook weer geweldig, lig hier echt te janken van het lachen.

Bewerkt: door TalkingPear
Geplaatst:

Zeker bij Harry Potter heb ik soms onder tafel gelegen van het lachen. Sindsdien gebruik ik ook wel eens de uitspraak: "Kijk maar uit! Anders pak ik je bril af, en ga ik erop zitten!" Ongelooflijk eigenlijk dat dat gedaan werd door zulke jonge jongens!

Geplaatst:

Helden..._O_ Al vind ik het volgende filmpje ook geniaal, een voice over in het West-Vlaams van Harry Potter, volgens mij niet van Mastermovies. :puh:

Geplaatst:

Tegenwoordig ben ik meer fan van Rifftrax, die geven (Engels) commentaar bij complete films. Altijd leuk als je een film een paar keer hebt gezien, en dan een keertje kijkt met commentaar van Rifftrax erbij.

Hier wat stukjes uit enkele films:

Geplaatst:

Ik vond het vooral leuk toen ze nog "Ondergronds" deden... Weet nog dat ze een keer een computer gingen slopen met een hakbijl... :7

Geplaatst:

ik zag dat filmpje ook al (ben geabboneerd op dat kanaal) vond 'm wel grappig gemaakt, geniale tijd idd, vooral de voice-overs vond ik vroeger zo geniaal.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...