GuitarGuy666 Geplaatst: 10 januari 2013 Rapport Geplaatst: 10 januari 2013 Hallo, Deze keer geen "falende" sig, of iets dergelijks, maar een waar ik tijd in heb gestoken: Ik zelf vind hem goed gelukt. Ik heb 4 eigen renders gemaakt (normaal deed ik alleen renders van internet). O.A Smoke en de camo op de achtergrond. Zo intotaal ± 7 renders in verwerkt. Rate erop los! Reageren
xoex23 Geplaatst: 10 januari 2013 Rapport Geplaatst: 10 januari 2013 Erg mooi gemaakt! Het lettertype is goed gelukt en de man tussen Super en Gtagamer komt ook leuk uit. Die kras trouwens, had je die niet gebruikt in de singature van muse? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2013 Ja, zelfde render Reageren
Forumrunner Geplaatst: 10 januari 2013 Rapport Geplaatst: 10 januari 2013 Ik vind dit een hele goede signature van je. Je kunt echt zien dat je er op vooruit gaat. De achtergrond is goed gekozen en, hoewel de achtergrond misschien wel iets meer "grungy" had mogen zijn, ziet de achtergrond er goed uit. Daarbij past de render ook goed, en is hij ook nog eens goed geplaatst. Je textures om de render heen hadden misschien wel iets onduidelijker mogen zijn, en misschien had je ook wat meer textures kunnen toevoegen, maar zo komt de render goed naar voren. De tekst is ook goed. Dat mannetje van het Counter Strike logo staat er ook leuk tussen. Al met al is het een goede signature. Je beste tot nu toe! Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2013 Dank je, ik ben blij dit te horen Reageren
Cabyon Geplaatst: 10 januari 2013 Rapport Geplaatst: 10 januari 2013 Goed bezig, moet ik zeggen. Je steekt er tijd in en je wordt in mijn ogen dus ook beter. Ik vind de achtergrond en de render goed bij elkaar passen en de krats zorgt ervoor dat je niet alle focus legt op de render in het midden. De tekst is prima, maar persoonlijk zou ik de tekst niet centraal in de onderkant van de sig zetten, maar wat kleiner en anoniemer ernaast. Ook denk ik dat het nog vetter geweest zou zijn als je toch met wat kleureffecten had gespeeld. Deze tutorial is daar een goede leidraad voor en kan je denk ik verder helpen om je signatures nog beter te maken. KUTGW! Reageren
Froodooo Geplaatst: 11 januari 2013 Rapport Geplaatst: 11 januari 2013 (bewerkt) Mijn eerste indruk van de sig is dat 'ie over het algemeen een beetje grauw is. Veel zwart-wit dus, waar op zich niets mis mee is natuurlijk, maar persoonlijk hou ik wat meer van kleurgebruik in een signature (maar laten we dat toeschrijven op een kwestie van smaak). Met de render van de soldaat had je naar mijn mening nog wat meer kunnen doen, door hem bijvoorbeeld op één of andere manier wat meer te verwerken in de achtergrond. Nu lijkt het alsof je 'm er gewoon hebt ingeplakt en er daarna niet veel meer mee gedaan hebt. De krassen die je achter de soldaat hebt geplaatst vind ik wel iets hebben en iets toevoegen aan de sig als geheel. Over het gebruik van tekst twijfel ik een beetje. Ik hou normaal gesproken namelijk van tekst met een wat kleiner lettertype, maar hoe langer ik kijk, hoe meer ik dit relatief grotere lettertype kan waarderen. Achtergrond: 7 Kleuren: 6,5 Render: 7 Effecten: 7 Tekst: 7,5 Originaliteit: 7 Algehele indruk: 7,5 Totaal: 7,1 *** Hoogste rate ooit: Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. *** Bewerkt: 11 januari 2013 door Froodooo Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2013 Ik heb de killzone tutorial geprobeert die cabyon had aangeraden, en ik zal er wat meer kleur in proberen te verwerken Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2013 Ik weet niet of hij zo beter is, maar jullie mogen deze ook beoordelen: Reageren
Davedavy Geplaatst: 11 januari 2013 Rapport Geplaatst: 11 januari 2013 Ik vind de tweede veel beter gelukt, die tekst neemt niet teveel over van het geheel en het is veel duidelijker! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.