Jump to content

USB naar PS3 ?


Sanchezmoto

Recommended Posts

Hallo ik heb een probleempje en weet niet wie mij kan helpen? ik weet namelijk niet hoe ik usb naar ps3 moet doen, het lukt me nooit als ik doe wat er in de forums wordt uitgelegt :(

ik heb op men usb: PS3 ----> SAVEDATA ----->BLES00229SGTA402 en ik steek usb in ps3 en indt bij opgeslagen data niets terug. geen data. Ook valt me op dat er 2 mappen zijn met "hulp progamma voor opgeslagen bestanden " ? de een staat : geen data, de andere staan alle data's van elk spel die ik al gespeeld heb op PS3.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste, gebruik a.u.b. leestekens en alinea's en type niet alles aan elkaar, verder hoeft het ook niet vetgedrukt te zijn dit leest onrustig.

Over je probleem:

  • Zorg dat je USB stick geformateerd is als FAT32
  • Zorg dat de mappen PS3 en SAVEDATA beide met hoofdletters geschreven zijn.
  • Zorg dat je de gedownloade bestanden uitgepakt hebt, niet dat je een archief zoals een zip of rar bestand erop heb gezet.
  • Verder kan het zijn dat de savegames beveiligd zijn zodat je ze niet op een andere console kan laden.

Lukt het nog niet, geef dan wat meer informatie over wat voor savegame je erop wilt zetten, en uitleg / screenshot van je mappen / bestanden structuur.

Succes :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste, gebruik a.u.b. leestekens en alinea's en type niet alles aan elkaar, verder hoeft het ook niet vetgedrukt te zijn dit leest onrustig.

Over je probleem:

  • Zorg dat je USB stick geformateerd is als FAT32
  • Zorg dat de mappen PS3 en SAVEDATA beide met hoofdletters geschreven zijn.
  • Zorg dat je de gedownloade bestanden uitgepakt hebt, niet dat je een archief zoals een zip of rar bestand erop heb gezet.
  • Verder kan het zijn dat de savegames beveiligd zijn zodat je ze niet op een andere console kan laden.

Lukt het nog niet, geef dan wat meer informatie over wat voor savegame je erop wilt zetten, en uitleg / screenshot van je mappen / bestanden structuur.

Succes :)

Ten eerste: ik type niet alles door elkaar! ik gebruik , . ? toch niet mijn zinnenaanelkaarvast? Ik ben geen FORUMKENNER ! Drukletters heb ik niet expres gedaan, wist niet dat er om zulke futuliteit "angstvallig" over wordt gedaan :(

De usb is geformateerd en ik heb alles in drukletters gezet zoals in mijn vermelding stond PS3 - SAVEDATA. En ja ik heb alles uitgepakt (wat mij normaal lijkt als je iets download) Ik pak elke dag duizenden dingen uit via zip en winrar, maar om een of andere manier staat er geen map ofzo van USB op mijn PS3?

Maar als die safegames beveiligd zijn zodat men ze niet op andere consoles kan plaatsen, wat is dan het nut van die als download te plaatsen op forums???

ok het is me gelukt. Ik moest wel opnieuw alle cheats activeren maar geen erg. Nu enkel nog de duiven schieten en jumps doen, maar kan dus op de 3 eilanden. Ik haat missies, rij liever doelloos rond in stad. Zoek nog games waar je dat kan, maar denk enkel GTA series. Zo rondrijden, uitstappen, wagens stelen. :)

Hopelijk ben ik niet andere games kwijt op men ps3, zoals F1 2011 enzo.

Nu nog wten hoe ik deze topic hie rmoet verwijderen want ik heb het.

>>> Door Megadreams: Posts samengevoegd, gelieve in het vervolg de "bewerken" knop te gebruiken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan je wel Saints Row 2 of 3 aanraden. Ook een soort GTA alleen dat wat meer naar humor gericht ipv realisme.

Voor de rest wordt het topic zo wel gesloten, maar anderen kunnen het dan nog lezen als zij hetzelfde soort probleem hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok thx :) ja mijn usb was geformateerd, maar niet als FAT32. Ik heb gekeken in de usb eigenschappen en stond iets anders. Dus een usb genomen met FAT32, die cheat gekopieert daarheen en dan ging alles goed :)

Spijtig dat bij de 100% ook de duiven en jumps al inbegrepen waren, nu heb ik compleet niets meer te doen. Mja wat doelloos rondrijden en mensen hun geld afpakken hehe :puh:

Raar nu heb ik TBOGT gedownload en er verschijnt : you did not have made this dowload. Can not open it. ?

>>> Door Megadreams: Posts samengevoegd, gelieve in het vervolg de "bewerken" knop te gebruiken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een vraag over een USB en dan komt het downloaden van TBOGT ter sprake? Dat kan geen legale download vanaf PSN zijn geweest. Wij kunnen jou enkel voort helpen wanneer dit gaat over een legale versie van GTA.

Locked :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Mja nu is topic weer geopend, maar weet ik nog steeds niet waar ik de (100% SAFEGAME !!!) kan vinden van TBOGT ??? :)

Bewerkt: door Sanchezmoto
Link to comment
Delen op andere websites

Op de basis school kreeg ik ICT les om de basis op de pc te kunnen doen, een van de eerste dingen was omgaan met Google zoekmachine.

Als jij ook je vaardigheid zou gebruiken, want de mensen van Gtaforum komen niet aan je deur met de vraag of je lid wilt worden, dus dan had je ook zelf kunnen zoeken naar een savegame voor EFLC.

Maargoed, hier is je link....

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Thundercover: ik heb je waarschuwing aanvaard (welliswaar omdat ik MOEST) want ben er niet mee akkorrd. Maar dan kon ik niet meer typen!

"Op de basis school kreeg ik ICT les om de basis op de pc te kunnen doen," = mensen uitlachen dat zei geen pc hadden op school !!!!

Niet iedereen is opgegroeid in luxe en computer tijdperk !!!!

En willen jullie me bannen, mij een zorg ! Dan doe ik wel GTA zonder andere hun hulp ! Want echt HULP heb ik niet veel gezien ! Wel uitlachen en hoge dunken in verband met "taalwijze" !

Die TBOGT (waarvan men uitgaat dat IEDEREEN weet dat dit The Ballad Of Gay Tony betekent) is niet geholpen door die link via wat men een eenvoudige zoekmachine noemt ! Want die download klopt niet !

Gegroet en wellicht tot in de eeuwigheid ! AMEN

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat je het op andere wijzen opvat, want het was niet de bedoeling om iemand te beledigen.

Het was enkel om een punt te maken dat als iemand een forum kan vinden, wat ik dus eerder ook schreef, dat ie dan vast ook google kon gebruiken.

Maar als jij de waarschuwing niet accepteert, omdat jij iemand zowel in een privé bericht als openbaar uitmaakt voor een 'omhoog gevallen stuk stront' noemt, dan ligt het probleem bij jou.

Vooral te bedenken dat je niet eens weet tegen wie je het hebt, ik denk niet dat er geen een ouder blij is als iemand zijn zoon of dochter wordt uitgescholden met de dingen die jij noemt.

Nu ben ik 20 en kan ik er geen bout om geven, erger nog, ik had gehoopt dat jij er feller op in was gegaan want ik kon me er wel mee vermaken, maar als ik 12-14 was geweest had ik het vast ernstig opgevat.

Daarnaast willen mensen je gerust helpen, althans, dat denk ik, enkel kom ik net om het hoekje kijken en maak een verkeerde opmerking, en dan ben ik de pineut.

Als jij gewoon rustig had gereageerd en had verteld dat de savegame niet werkte, dan had ik je de mijne zo gestuurd.

Niet beledigend bedoeld of iets, want een lap tekst kan zoals eerder gezien al verkeerd overkomen, had ik niet het idee dat ik richting een vader aan het typen was.

Vandaar de wending richting ICT lessen, omdat dit tegenwoordig wel normaal is.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...