Guardian1980 Geplaatst: 16 februari 2013 Rapport Geplaatst: 16 februari 2013 Ik denk dat Nesbitt het af gaat leggen tegen de Nederlandse dames, een geheel oranje podium moet daar haalbaar zijn. Bij de heren denk ik dat de top-4 uit 2 Nederlanders en 2 Noren zal bestaan. En dan denk ik ook aan die volgorde. Kramer staat op eenzame hoogte momenteel, maar als de Noren top zijn en Blokhuijsen mindere momenten kent, wordt het zeker spannend. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 17 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2013 Nou, dag 2 gaat van start en die dag is eigenlijk enkel nog interessant voor het zilver en brons, zowel bij de mannen als bij de vrouwen. Kramer en Wüst kunnen rustig uitrijden en vooral zorgen dat ze niet onderuit gaan en dan zijn ze gewoon weer kampioen. Bij de mannen vallen de overige Nederlanders nogal tegen en Pedersen, Bokko, Skobrev en Swings maken het ze heel lastig voor de podiumplekken. Dat kon nog wel 's heel leuk gaan worden. Bij de vrouwen staat met name Valkenburg er nog goed voor wat betreft een podiumplek, waar De Vries tekort lijkt te komen. Maar goed, ook al zijn de kampioenen wel al bekend, ik ga gewoon kijken natuurlijk Reageren
jolly Geplaatst: 20 februari 2013 Rapport Geplaatst: 20 februari 2013 (bewerkt) Dat was een mooi WK met een paar terechte winnaars. Maar kijken hoe het komende seizoen Auto cross gaat worden. Nu iedereen hier nieuwe bandjes na de stop er op hebben. Dat wordt vast weer zo'n spannende challenge zoals vorig jaar Bewerkt: 21 februari 2013 door jolly Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 20 februari 2013 Rapport Geplaatst: 20 februari 2013 Maar kijken hoe het komende seizoen Auto cross gaat worden. Nu iedereen hier nieuwe bandjes na de stop er op hebben. Dat wordt vast weer zo'n spannende challenge zoals vorig jaar Kijk eens aan, eindelijk weer eens een post die bijdraagt aan een ander topic Swings is toch wel een wonderlijke kerel hoor; internationaal befaamd op skeelers, maar wilde gaan schaatsen omdat dat wel Olympisch is. En in zijn (ik meen) tweede seizoen al bij de besten. Dat belooft wat voor de toekomst. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 23 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2013 Swings is toch wel een wonderlijke kerel hoor; internationaal befaamd op skeelers, maar wilde gaan schaatsen omdat dat wel Olympisch is. En in zijn (ik meen) tweede seizoen al bij de besten. Dat belooft wat voor de toekomst. Donderdag op de 1500 meter helaas zijn tegenstander verkeerd ingeschat, waardoor hij moest wachten bij de wissel en kansloos was voor het podium... Wüst haar recordjacht op 5 x goud is zojuist onderbroken door Olga Fatkulina. Na goud op de 3000 en 1500 emeter werd Wüst op de 1000 meter 'slechts' tweede. Jammer, maar wat heb ik genoten van die 1500 meter gisteren. 3 seconden voorsprong op de concurrentie, wat voor een beest ben je dan Zodadelijk de 10 kilometer, waar waarschijnlijk Bergsma, De Jong en Kramer het uit gaan maken. En daarna ook nog de 5 kilometer voor vrouwen, waar Wüst hopelijk voor een verrassinkje kan zorgen door Sábliková te verslaan. Nog meer leden die dit toernooi volgen/kijken? Reageren
Kloep Geplaatst: 23 maart 2013 Rapport Geplaatst: 23 maart 2013 Ik zou graag kijken, ware het niet dat ik er nog geen tijd voor had. Vandaag werken, maar morgen pak ik zeker wat mee. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 23 maart 2013 Rapport Geplaatst: 23 maart 2013 Nog meer leden die dit toernooi volgen/kijken? Ik doe mijn best, maar door werk en allerlei andere zaken kom ik helaas voorlopig niet verder dan de samenvattingen.De grootste verrassing vond ik tot nu toe trouwens niet de overheersing van Wüst en Kramer, maar de overwinning van Koezin uit Kazachstan op de 1000 meter. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 24 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2013 De grootste verrassing vond ik tot nu toe trouwens niet de overheersing van Wüst en Kramer, maar de overwinning van Koezin uit Kazachstan op de 1000 meter. Ja, dat zag niemand aankomen eigenlijk. Bij de vrouwen Fatkulina, bij de mannen Kuzin...daar was flink geld mee te verdienen bij de bookmakers Het toernooi zit er inmiddels op, het meest succesvolle WK Afstanden ooit voor Nederland. Vorig jaar hadden we 1 medaille meer, maar toen hadden we niet zo veel goud als nu: 6 stuks maar liefst, dat is de helft van wat er te winnen viel. Statistieken uit het verleden laten echter zien dat wereldkampioenen uit het jaar vóór de Olympische Spelen zelden ook olympisch kampioen worden. Dus rijk rekenen kunnen we ons nog niet... Alhoewel, met de ploegenachtervolgingen, Kramer, Bergsma en Wüst moet 5 x goud eigenlijk sowieso gebeuren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.