Guardian1980 Geplaatst: 11 januari 2013 Rapport Geplaatst: 11 januari 2013 Ik vroeg me af hoe GTA IV er op een 3D-tv uit zou zien. Je zal begrijpen hoe verbaasd ik was toen Niko ineens echt de televisie uit kwam. Het is geen signature geworden, dat is zo klein. En ook geen voetballers of personages uit COD, we zitten hier op GTAForum.nl tenslotte. Ik had een verloren uurtje, heb mijn eenvoudige PSE 8.0 opgestart en ben tot deze creatie gekomen. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 11 januari 2013 Rapport Geplaatst: 11 januari 2013 Leuk gemaakt Zou ook best geniaal zijn, 3D-games voor de Xbox of iets dergelijks. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 11 januari 2013 Rapport Geplaatst: 11 januari 2013 *zoekt zijn 3D-brilletje* Ik vind het wel een leuk en geslaagd resultaat, zeker voor een "verloren uurtje" aan werk Maar laten we maar hopen dat het bij enkele grafische werkjes blijft, 3D-gaming is echt het laatste waar ik op zit te wachten. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 11 januari 2013 Rapport Geplaatst: 11 januari 2013 Tof idee, en een aardige uitvoering wat mij betreft. Het stuk waarin zijn arm naar voren komt vind ik zeer geslaagd, dat ziet er goed uit. Het pistool daarentegen is weer minder, aangezien die nogal pixelig is geworden. Verder leuk gedaan, en 3D-gaming lijkt me best interessant om 's te zien Trouwens, bedoel je niet Out of bounds? De uitdrukking Out of bounce zou ik eerder bij CJ dan bij Niko gebruiken. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 11 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2013 Trouwens, bedoel je niet Out of bounds? Oeps... kan een plaatselijke blauwe, een paarse of een rode dat even aanpassen? >>> Door NandroDavids: Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 4 februari 2013 Rapport Geplaatst: 4 februari 2013 Het ziet er leuk uit, alleen het einde van het pistool is wel "pixelerig". Ik zou dit nog wel even verbeteren. Verder een zeer leuk idee Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 4 februari 2013 Rapport Geplaatst: 4 februari 2013 Het is niet dat het ''te pixelig'' is zoals veel mensen.Ik denk dat de fout hier zit in de manier waarop je hebt gerenderd. Ik denk dat het resultaat beter was geworden als je bij de selectie van je ''uitknipsel'' even met rechts had geklikt en vervolgens naar ''feather'' was gegaan. Dan zet je deze op een pixeltje of 2 en dan zijn deze randen weg. Verder wel een leuk idee trouwens! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.