Jump to content

Google Chrome backuppen


MegaPilot

Recommended Posts

Hoi,

ik ga binnenkort m'n OS herinstalleren. Ik wil graag m'n Google Chrome bladwijzers en wachtwoord opslaan. Google Chrome Backup doet niks en ik ben niet de enige gebruiker die hier last van heeft. Ook staat het niet bij C:\Documents and Settings\\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\User Data\Default

bij mij.. :(

Iemand een idee hoe ik dit kan backuppen?

Alvast bedankt.

Mvg,

MP

Note: Het is me inmiddels gelukt om alles op m'n Google account te plaatsen(http://support.googl...&answer=1281195 , verliep beetje anders omdat Chrome is aangepast, maar het is me toch gelukt). Als ik nu Chrome installeer op een nieuw OS en ik meld me aan bij Google, heb ik dan alles terug? :?

Uw instellingen en gegevens worden opgeslagen in uw Google-account.

Wanneer u zich aanmeldt bij Chrome, worden uw Chrome-instellingen op die computer opgeslagen in uw Google-account. Wanneer u zich op een andere computer aanmeldt bij hetzelfde account, maakt Chrome uw opgeslagen instellingen beschikbaar op die computer.

Zo kunt u uw instellingen en gegevens (zoals bladwijzers, apps, extensies en thema's) herstellen als uw computer is beschadigd of u deze bent kwijtgeraakt. U hoeft zich alleen maar aan te melden bij Chrome om alles te herstellen.

Guess so?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Welk OS? Bij Windows 7 staan al je instellingen normaal hier:

C:\Users\usernaam\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default

Je kan het Default mapje gewoon kopiëren naar de nieuwe Chrome installatie. Vervolgens heb je alles op je nieuwe browser, inclusief cookies. Het enige wat je niet hebt, vanwege beveiligingsredenen geloof ik, zijn opgeslagen paswoorden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja

Welk OS? Bij Windows 7 staan al je instellingen normaal hier:

C:\Users\usernaam\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default

Je kan het Default mapje gewoon kopiëren naar de nieuwe Chrome installatie. Vervolgens heb je alles op je nieuwe browser, inclusief cookies. Het enige wat je niet hebt, vanwege beveiligingsredenen geloof ik, zijn opgeslagen paswoorden.

Jawel deze zijn ook te vinden in je gmail account. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...