Makaveli!! Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Wat is Jullie Favoriete acteur. Jackie chan is mijn favoriete Acteur PS ik kon dit topic niet vinden dus denk dat ie nog niet bestaat Reageren
bigG Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Van mij leslie nilson en theo maassen. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) Net zoals Boterbal: Denzel Washington Zijn rol in 'Man On Fire' was zo ontzettend goed! Al vind ik Will Smith ook wel goed spelen . En in de categorie 'komedie' natuurlijk Leslie Nielsen en Mel Brooks. Al heeft Leslie Nielsen soms iets te flauwe grappen :'D . Bewerkt: 15 augustus 2005 door snorege Reageren
Ashleyy Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Mijn favo actrice is Angelina Jolie en acteur weet ik eigenlijk niet ! Reageren
Young_Buck Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 myn favo acteur is steven seagal natuurlijk Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Ik vond Eddie Murphy altijd heel goed maar nu maakt hij niet zo'n bijzondere films meer. voor de rest vind ik best wel veel acteurs goed een echte favo acteur heb ik niet echt meer. Reageren
Stino Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Adam Sandler Denzel Washington Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 (bewerkt) Jim Cary (hoe je dat ook mag schrijven ) Die films van hem zijn cOoool Zoals lair lair..of The Mask Edit: ik was er een paar vergeten-> Vin Diesel zoals sonny yoshi al zei.. :'D Hij kan geweldig acteren.. En bruce willis is ook een goede acteur Bewerkt: 4 september 2005 door Bassie_94 Reageren
Darth Vader Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 (bewerkt) Hayden Cristensen en johnney Depp. Ze komen voor in de films "pirates of the caribean" en "Star Wars episode 3 : Revenge of the sith. Sorry was vergeten ik vind Will Smith ook heel goed Bewerkt: 2 september 2005 door Darth Vader Reageren
Juju Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 eddy murphy, echt te gek is hij jacky chan will smith Reageren
SWYV Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 VIN DIESEL die is gewoon tha bom voor komediant vind ik jim Carrey en Adam brody meiskes actrice? Jeniffer lopez zaalig Reageren
Darth Vader Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Nog een Ewan mcracken ofzo. Reageren
Silverwing Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Jackie Chan, geweldig. Reageren
Darth Vader Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 In welke film speelt die. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.