Jump to content

Favoriete acteurs/actrices


Makaveli!!

Recommended Posts

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Darth Vader

    3

  • NilsHolgersson

    3

  • Guardian1980

    2

  • SpacyColours

    2

Ik vind Martin Larwence (of hoe je dat ook mag scrijven) goed hij is van Bad Boys en Big Mommas House en Black Knight

en ik vind Jim Carry ook erg Goed...:D

en met Actie films vind ik Vin Diesel goed... vooral in the Fast en The Furious

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Een goedendag,

Ik dacht, laten we allemaal een top 3 of top 5 samenstellen van de, naar jouw mening, beste en slechtste acteurs. Ik denk dat het moeilijk is om engels-sprekende met nederlandse acteurs of actrices te vergelijken, aangezien je ze nooit in dezelfde taal ziet spelen/spreken. Daarom is het misschien handig om die te scheiden.

Als slechtste acteurs/actrices is het wel de bedoeling dat je iemand pakt die een hoofdrol of ten misnte een grote rol heeft gespeeld in een redelijk bekende film. Iemand die als figurant het slecht doet is natuurlijk slechter maar dan kent niemand die :7

Mijn top 3 beste:

1: Robert de Niro: Speelt altijd overtuigend en heeft veel afwisseling in rollen. Speelt ook niet de ongenaakbare held die iedereen neer knalt ofzo... In Goodfellas speelt hij goed. Maar in Meet The Parents en het vervolg, is hij gewoon heel grappig.

2: Eddy Murphy: echt super grappig. Alleen die kop al :puh: Beverly Hills Cop, Bowfinger (dubbelrol) en The Nutty Professor. Allemaal echt heel veel lachen :)

3: Tom Hanks: Goede oorlogsfilm (Saving Private Ryan) en in Forrest Gump is hij echt de beste. Heeft ook meegedaan aan Band of Brothers. The Green Mile is ook goed.

Slechtste:

1: Sylvester Stallone: Kan alleen maar stoer kijken en een schietbeweging maken...

2: Nicholas Cage

3: Arnold Schwarzegger

(Hier is ook zoiets maar anders, mag dit? Gooi het anders maar meteen dicht...)

>>> Door Ikkes: Ze komen beide aardig overeen inderdaad, daarom heb ik ze maar samengevoegd ;) .<<<

Bewerkt: door SoaDT0M
Link to comment
Delen op andere websites

Jack Nicholson!

Mijn favoriete films met Jack;

- The Departed (van vorig jaar, Jack kan het nog steeds)

- About Schmidt (grappig)

- Batman (in een glansrol als Joker)

- The Shining (all work and no play makes Jack a dull boy)

- One Flew Over the Cuckoo's Nest (klassieker)

- Easy Rider (kleine rol maar springt er wel uit)

nicholsonap460.jpg

Bewerkt: door NilsHolgersson
Link to comment
Delen op andere websites

^^wat is dat^^

1.Matt Damon

2.Bruce Willis

3. Denzel Washington Leslie Nielsen!!!

Bedankt om me er aan te doen herinneren dat die kerel er ook nog is, Sandra :D

@Hieronder: Ik zie enkel een logo van Digitalfog :{

EDIT: Ja ik zie het nu :D

Bewerkt: door tjoef
Link to comment
Delen op andere websites

Wat een flutacteurs worden hier genoemd zeg... Steven Seagal? Vin Diesel? Arnold Swarzenegger? Kom op joh, hun enige kwaliteit is hun Rambo imago.

Ik vind zelf Robert de Niro, John Travolta, Tom Hanks (in Forrest Gump en The Green Mile vooral), en Al Pacino de beste. Zij kunnen echt acteren, veel acteurs die hier worden genoemd kunnen alleen melo-dramatische zinnetjes uitspreken en er cool uitzien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...