Jay; Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 1. Al Pacino 2. Robert de Niro 3. Bruce Willis Reageren
Rensch Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 (bewerkt) Ewan mc Gregor Johnny Depp Tom Hanks Ik heb dit rijtje omdat het acteurs zijn die zooo goed in verschillende rollen kunnen spelen! Ze kunnen helemaal ingaan op hun rol en zo zonder enige moeite verschillende personages neerzetten. Zo speelt Ewan Mc Gregor een arrogante maar ongelooflijk sterke Jedi in Starwars en zo speelt hij weer een emotionele onzekere knul in Moulin Rouge. Respect!! Johnny Depp is dan wel héééél bekend maar terecht!! Hij is ook zo'n ongelooflijk goede acteur. Ik zeg altijd: als je meerdere films van één acteur achter elkaar kijkt en het stoort je niet dat je die acteur elke keer weer ziet, dan ben je goed bezig! Acteurs zoals Arnold Schwarznegger zijn leuk... maar die kunnen altijd alleen maar dezelfde personages neerzetten. (De gespierde killer-dude) En dan spelen ze een keer in een emo-film en dan zit je idd te janken maar meer omdat ze zoooooo slecht spelen dan dat de film emotioneel is door het verhaal.... Bewerkt: 11 december 2007 door Rensch Reageren
Squidward Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 (bewerkt) Mijn top 3: 1. Samuel L. Jackson(DUH, Pulp Fiction mensuh) 2. Al Pacino (voor zo'n beetje al zijn films) 3. Jason Alexander, gewoon echt zo'n goede komedische acteur(bekend van Seinfeld) Bewerkt: 20 december 2007 door Squidward Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 1.Al Pacino(in het bijzonder scarface) 2.Tom Hanks 3.Marshall Matters Reageren
2fast{0} Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Ik heb er zo snel geen in mijn hoofd maar dit zijn wel acteurd die ik vet vind, Will Smith Jackie chan Tom Cruise Reageren
Jantje III Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Dit is mijn top-3 1. Rowan Atkinson (Mr.Bean) 2. Will Smith (veel films zoals Men in Black, Bad Boys enz) 3. Jackie Chan (Karateexpert ) Reageren
Scarface92 Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Tom Cruise is super! Will Smith gaat ook nog wel.. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Ik heb wel een aantal Johhny Depp, Denzel Washington, Samuel L. Jackson, Antonio Banderas, Jim Carrey, Leslie Nielsen, Jack Nicholson... Reageren
Forever GTA Geplaatst: 12 januari 2013 Rapport Geplaatst: 12 januari 2013 Ik heb deze nog niet gespot.. De titel zegt het al, wat zijn je favorieten acteurs en actrices en waarom? >>> Door Kloep: Onderwerp samengevoegd met een al bestaand topic. <<< Dit is de mijne: Och Hemeltje! kon ik maar kiezen er zitten zulke goeie bij, en er kan altijd wel bijgevoegd worden. Daardat ze net in die film hun beste presentatie hebben geleverd, of in mijn favorieten films hebben gespeeld. Meestal is het wel de vrouwelijke actrices omdat ik daar meer mee heb. Voor mij zijn dit echte legendes: De rollen die ze spelen echt geniaal, ze gaan er helemaal in ze zijn totaal anders en zoveel meer. Helena bonham carter Johnny depp Jack nicholson Angelina jolie Keira knightley Cate blanchett Sigourney weaver Zijn er nog wel wat waar ik nu niet op kom. Maar jullie noemen zeker noemwaardige namen. Maar er zijn ook nieuwe opkomende waar je eerst niks van wist, of gelijk succes hebben. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 12 januari 2013 Rapport Geplaatst: 12 januari 2013 Lucy Lawless & Renée O'Connor. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 12 januari 2013 Rapport Geplaatst: 12 januari 2013 Mark Doherty, Dylan Moran, Jackie Chan, Will Smith en Morgan Freeman Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 12 januari 2013 Rapport Geplaatst: 12 januari 2013 Tom Hanks, Morgan Freeman, Jackie Chan en Robert de Niro zijn toch wel een beetje mijn favoriete acteurs. Reageren
Wesley Geplaatst: 12 januari 2013 Rapport Geplaatst: 12 januari 2013 (bewerkt) Michael C. Hall, Michael J. Fox, Charlie Sheen, David Duchovny, Tom Hanks, Steven Spielberg, Damian Lewis, enzovoort! Legendarische gasten! Edit: Hoe kan ik Clint Eastwood nou vergeten!?! Bewerkt: 12 januari 2013 door Wesley_GTA Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 12 januari 2013 Rapport Geplaatst: 12 januari 2013 Moeilijke vraag... zijn er zoveel. Morgan Freeman, Edward Norton, Tom Hanks, Leonardo Dicaprio, Djimon Hounsou (moeilijk), Tom Hardy, Heath Ledger (helaas overleden), Brad Pitt, en dit zijn dan alleen maar de bekenden, er zijn er voor mij nog veel meer alleen dat zijn er (helaas) te veel om op te noemen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.