Silverbyte Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 Er zijn eigenlijk teveel goede, indrukwekkende of anderszins interessante acteurs en actrices om een favoriet te kiezen, maar heb toch even een poging gedaan tot een kleine selectie. (In geheel willekeurige volgorde) Acteurs Christian Bale Ray Liotta Kevin Spacey Robert DeNiro Brad Pitt Al Pacino Russell Crowe Jack Nicholson Morgan Freeman Robert Downey Jr. Actrices Chloë Moretz Scarlett Johansson Emma Stone Jodie Foster Natalie Portman Jennifer Lawrence Salma Hayek Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 17 januari 2014 Rapport Geplaatst: 17 januari 2014 Weer een bump! En dit zijn ze van mij: -Christian Bale -Samuel L. Jackson -Brad Pitt -Tom Cruise -Bruce Willis -Jason Statham -Vin Diesel -Robert De Niro -Jackie Chan (Mijn 'All Time Favorite' ) -Daniel Craig (Nog niet gezien hier, hoe ken hem nou vergeten ) -Robert Downey Junior -Morgen Freeman -Jennifer Lawrance -Scarlett Johansson -Natalie Portman Reageren
SpacyColours Geplaatst: 17 januari 2014 Rapport Geplaatst: 17 januari 2014 TBH, ik let eigenlijk nooit op welke acteurs of actrices er in een film spelen... als ze maar goed acteren vind ik het best. Reageren
NicolaB Geplaatst: 17 januari 2014 Rapport Geplaatst: 17 januari 2014 TBH, ik let eigenlijk nooit op welke acteurs of actrices er in een film spelen... als ze maar goed acteren vind ik het best. Ik heb wel, dat als ik iemand zo goed vind spelen, dat ik hem/haar gewoon dan opzoek op internet en onthoud. Juist dan weet ik dat dat iemand is die goed kan acteren. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 17 januari 2014 Rapport Geplaatst: 17 januari 2014 1. Jason Stathem 2. Robert de Niro 3. Denzel Washinton 4. Samuel Jackson 5. Bruce Willis Met name Jason Stathem ben ik erg fan van, ik heb iedere film van hem gezien als enigste van deze 5 acteurs. De eerste Transporter en de eerste Crank blijven wat mij betreft zijn beste films. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 17 januari 2014 Rapport Geplaatst: 17 januari 2014 TBH, ik let eigenlijk nooit op welke acteurs of actrices er in een film spelen... als ze maar goed acteren vind ik het best. Ik kijk er wel naar hoor. Als ik moet kiezen tussen verschillende films, maar ik weet verder niet war ze over gaan, dan kan het meespelen van bepaalde acteurs voor mij zeker bepalend zijn. Een film met een rol van Samuel L. Jackson staat voor mij altijd wel voor succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.