killer555 Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Hey heeft één van jullie toevallig een save game na de opdracht van Dildo dodo. hij lukt my ech nie. bedankt o ja my echte naam is Ivo v Persie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Een save-game ervoor hebben we niet, je moet de missie gewoon zélf proberen te halen, is veel leuker, hier een paar topics waar de tips in staan: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=12050 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=6085 Je had de zoekmachine moeten gebruiken, kijk in de topics die ik gegeven heb, dan lukt Dildo Dodo zéker wel! Ik heb hem pas gedaan, en toen ik klaar was, was de tank nog voor 2/3 gevuld! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Vriecetti Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 ik had er eerst ooik moeite mee.. TIPS: 1, draai je dodo helemaal om.. pak dus als eerste dat rontje achter je 2. verander de controls.. bijv. 9 woord 8, en 6 woord 2, dat vliegt een stuk beter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killer555 Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Hé bedankt voor de moeite, maar die had ik ook al gevonden maar ondanks dat is hij mij nog steeds niet gelukt. ik zit er nu echt al wel 2 maanden mee maar nu is mijn geduld een beetje op snap je. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Ik heb misschien nog wel een andere tip voor je, stuur je main.scm en je save-file naar mij door, dan haal ik álleen die missie, en dan stuur ik hem weer terug, is dat geen optie? Kijk voor m'n e-mailadres bij m'n profiel of stuur een PM, oké? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JelleVD Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2005 (bewerkt) v persie???:PSSpeelt Robin GTA?? Bewerkt: 26 september 2005 door jellevd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.