Jump to content

[Wens] Special Edition

Recommended Posts

Geplaatst:

als R* ingame shit er in gaat pleuren zoals extra missies bij de special edition vind ik dat echt lame... liever gewoon goodies en posters.

• Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TalkingPear

9

• Phoenyxar

5

• Tommie59

5

• GrandTheftHaye

5

Geplaatst: (bewerkt)

Het maakt mij eerlijk gezegd niet heel veel uit, ik ga die waarschijnlijk toch niet kopen

Maar kijkend naar de special edition van IV, lijkt zo'n boek met artwork mij best leuk. Ook zou het leuk zijn om een poster/ een map van de wereld in de special edition te hebben, en iets van een goodie-pack.

Map van de wereld zal wel bij de normale editie zitten verwacht ik, dat is in het verleden ook altijd het geval geweest.

Zou stom zijn als dat nu niet zo zou zijn. Maar het zou best kunnen dat de special edition ook nog een andere poster extra krijgt.

ja zit je met een map van hier naar tokio en terug heb je geen kaart..(wel ingame maar het is leuker om er ook een buiten de game te hebben?

wat ze kunnen doen is een special edition met alleen gta v maar dan flink afgeprijsd (maken ze een heleboel mensen blij mee..)

Bewerkt: door iwantgta5
Geplaatst:

Als er een special edition verschijnt, dan ben ik zeker bereid deze te kopen. Ik koop doorheen het jaar niet zo heel veel games, het maakt mij dus niet echt uit dat ik er iets meer voor moet betalen. Het verwondert mij enigszins dat er nog geen informatie bekend is over een special edition. Als ik me goed herinner wisten we bij GTA IV al van een jaar tevoren dat deze er zou komen en wat deze zou inhouden. Vreemd...

Geplaatst:

Ik zou graag dan een map willen krijgen, op dezelfde schaal als de map in GTA IV (nu stel ik mij al een map op een A2-blad voor) :D

Ik vind het trouwens net als Svenie wel wat vreemd dat er nog een verdere informatie is over de Special Edition. Ik heb dan wel deze Special Edition besteld, maar ik zou nu toch stilletjes aan ook wel willen weten wat ik er binnenkort dan bij ga krijgen...?

Geplaatst:

Voorlopig is het enige wat Rockstar hierover kwijt wou het volgende:

• Hi there, as we haven’t announced any plans for a collector’s edition, I’m afraid I don’t have an answer for you. Great to hear you’re looking forward to the game though.
  • Hey, that’s great to hear you’re using your lockbox! However, as we haven’t announced any plans for a collector’s edition of GTAV, I’m afraid I don’t have an answer for you.

Bron: n4g.com

Moeten we ons misschien gaan afvragen of er wel een special edition komt? Dergelijke berichten zorgen bij mij alleszins voor de nodige twijfel.

Geplaatst:

Hmm, ik ben er 100% van overtuigd dat er een special edition komt. Het zou commercieel gezien niet bijster slim zijn van Rockstar om het geld mis te lopen van de vele fans die sowieso een special edition kopen, ongeacht de inhoud. Maar op zulke Q&A's wordt zelden echt nieuwe informatie gereleased. Ze ontkennen het ook absoluut niet.

Nah, je kan op je beide oren slapen :puh: Dit laat Rockstar niet liggen.

Geplaatst:

Wat kreeg je eigenlijk allemaal bij de special edition van GTA IV, want ik kan mij zelfs niet meer voorstellen dat er 1 was. :puh:

Geplaatst:

De special edition van GTA IV bevatte een metalen 'GTA-kluisje' met daarin het spel, een artworkboekje, een CD met daarop alle muziek uit het spel, een sleutelhanger en een reistas. Ik heb deze special edition gekocht en heb daar nooit spijt van gehad. Ik vond het de iets hogere kostprijs wel waard.

post-16696-0-54523400-1358198891.png

Geplaatst:

Zo'n officiële R* sporttas is wel fancy ;P Zouden ze ook los moeten verkopen, alhoewel het dan wel het imago van een collector's item kwijtraakt.

Geplaatst:

Een CD met de soundtrack zal er nu ook wel weer bij zitten denk ik. Hetzelfde geld denk ik voor het boekje met arwork.

Geplaatst:

Zo'n boekje met artwork zou ik toch op z'n minste verwachten. Nou ja, niet dat we al iets weten maar het is wel zoiets 'typisch' dat ik het er wel in verwacht nu je het aanhaald. CD van hetzelfde en hoewel het wat vreemd is, zou ik ook wel graag zo'n R* zak in bezit hebben, misschien gebruik ik hem niet veel, maar dan heb je er eentje :$

Geplaatst:

Ik zou graag dan een map willen krijgen, op dezelfde schaal als de map in GTA IV (nu stel ik mij al een map op een A2-blad voor) icon_mrgreen.gif

Ik vind het trouwens net als Svenie wel wat vreemd dat er nog een verdere informatie is over de Special Edition. Ik heb dan wel deze Special Edition besteld, maar ik zou nu toch stilletjes aan ook wel willen weten wat ik er binnenkort dan bij ga krijgen...?

Een map krijg je er toch sowieso erbij? Of heb je bij de SE een extra grote? :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Een 5 dollar biljet Met het Five "V" logo? Soundtrack (met radio stations inbegrepen)? Sleutel hanger? Een fles Piswasser? Artwork boekje met concept arts? DVD met daarop "Making of GTAV" en exclusief diepgaand interview met Sam & Dan Houser? GTAV Geldclip? Ik laat me verassen!

Tegen welke prijs? Max 150 euro.

Bewerkt: door johnnnyboy15nl
Geplaatst:

Een map krijg je er toch sowieso erbij? Of heb je bij de SE een extra grote? :puh:

Zoals ik zeg: een map van Los Santos, maar dan op schaal van de map uit GTA IV. Zo'n grote map zijnde wordt dat dan natuurlijk een extra grote map ;)

Te veel "map" in één zin.

@johnnnyboy15nl: een fles Pißwasser? Lijkt me wel best origineel :puh:

Geplaatst:

Een map krijg je er toch sowieso erbij? Of heb je bij de SE een extra grote? puh2.gif

Zoals ik zeg: een map van Los Santos, maar dan op schaal van de map uit GTA IV. Zo'n grote map zijnde wordt dat dan natuurlijk een extra grote map knipoog.gif

Te veel "map" in één zin.

@johnnnyboy15nl: een fles Pißwasser? Lijkt me wel best origineel puh2.gif

Ik kan me herinneren dat gamejournalisten voor de release ook een flesje Pißwasser kregen. Ik vraag me dan ook af of ze dit weer zouden doen, denk eerder dat ze iets nieuws verzinnen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...