Phoenyxar Geplaatst: 17 januari 2013 Rapport Geplaatst: 17 januari 2013 Een pakje Redwood Sigarettes? Met sigaretten gemaakt van zoethout of chocolade... Lijkt waarschijnlijker dat ze dan een namaak $5-briefje krijgen, aangepast naar GTA V Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 17 januari 2013 Rapport Geplaatst: 17 januari 2013 Ze gaan heus geen beperkt houdbare spullen in zo'n pakket stoppen Verwacht inderdaad goodies als sleutelhangers, posters (maps), en eventueel iets in de richting van een blikje Sprunk of een fles Pisswasser, maar dan uiteraard voor de sier en zonder inhoud Ik zou zeggen: laat je gewoon verrassen: Rockstar kan erg origineel zijn Reageren
TalkingPear Geplaatst: 19 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2013 Ik denk inderdaad niet dat ze dingen in het pakket gaan stoppen met een houdbaarheid datum. Denk ook niet dat ze heel snel een fles Pißwasser erbij doen aangezien me dat nogal breekbaar lijkt. Weet ook niet zeker of ze weer een sleutelhanger doen omdat ze dat de vorige keer ook al deden, al zou ik wel een sleutelhanger willen hebben. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 19 januari 2013 Rapport Geplaatst: 19 januari 2013 (bewerkt) Ik wil gewoon gta V. Meer niet. Geen uitbreidings pakketten of zo waar ik misschien xbox live bij nodig heb. Gewoon simpel, gta V. Tenzij ze gewoon net als met TLAD en TBOGT hele spellen maken met cd's. Maar geen download shit. Een voorbeeld: Grand Theft Auto V: GVF (Grove Street Families). Een uitbreiding van gta V (Verzonnen! ). En dan gewoon op cd, in een normale winkel. Zo wil ik wel special editions halen. Maar geen download. Bewerkt: 20 januari 2013 door GTAKevin023 Reageren
TalkingPear Geplaatst: 21 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2013 Ik heb trouwens liever dat Rockstar geen "DLC" bij de Special Edition stopt, heb liever dat als je de standaard game koopt je ook echt een volwaardige game krijgt. Vind het altijd een beetje stom als ze dit doen bij andere games. Ik zelf denk niet dat ik de Special Edition ga kopen als hij duurder is als tachtig euro. Heb niet al te veel geld en ik wil hem ook niet héél graag hebben. Reageren
mekane Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Geplaatst: 21 januari 2013 ik hoop ook wel op een special edtion maar ik laat me gewoon verassen ik zou er maximium 70 eur voor wille geven. Misschien doen ze wel een t-shirt naar keuze qua maat erbij ? Reageren
TalkingPear Geplaatst: 21 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2013 Dat gaat niet gebeuren, winkels kunnen niet alle T-shirt maten op voorraad houden. En er zou dan een kans zijn dat er bijvoorbeeld te veel T-shirts in de verkeerde maat gemaakt worden. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 10 mei 2013 Rapport Geplaatst: 10 mei 2013 (bewerkt) Ik heb destijds rond de release van gta iv (2008) de special edition van het spel gekocht en die vond ik eerlijk gezegd wel wat magertjes. Ik bedoel, er zaten wel wat unieke dingen bij zoals heg artworkboekje, de duffelbag en de soundtrack cd, maar dat was het dan ook wel. Nu hoop ik dat de special of limited editie van gta v wat meer te bieden heeft. Overigens betaal je er ook een hoop geld voor dus dan verwacht je op zijn minst wel wat leuke en interessante dingen. Zoals bijvoorbeeld extra kleding, wapens of iets dergelijks. Iets waar je ook daadwerkelijk wat aan hebt in de game zelf. Ik hoop dat rockstar hier over nagedacht heeft en ze ons als fans wat unieks bieden. Wat hoop jij te zien in een eventuele special/limited edition van gta v? En wat nou juist niet, laten we er dan hier over discussiëren. Mvg, Grandthefttwano >>> Door Jesperkaj: Topics samengevoegd.<<< Bewerkt: 14 mei 2013 door Jesperkaj Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 10 mei 2013 Rapport Geplaatst: 10 mei 2013 Ik heb een compleet tegenovergestelde mening als jou hierover. Ik vind ingame goodies maar niets: nóg meer betalen voor een spel, voor wat stomme ingame goodies die je uiteindelijk toch in je spel kan modden (mits je het op de PC hebt). Tastbare goodies daarentegen zijn leuk om aan je collectie met GTA goodies toe te voegen en kan je ook iets mee doen als je niet op je computer zit. Reageren
Mrkwark Geplaatst: 10 mei 2013 Rapport Geplaatst: 10 mei 2013 (bewerkt) ik heb dus letterlijk alle AC special editions heb er geen spijt van hoop dat er ook zulken leuke spullen in ziten als bij ac Bewerkt: 10 mei 2013 door Mrkwark Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 mei 2013 Rapport Geplaatst: 10 mei 2013 Ik las toevallig dit artikel. GamesOnly maakt ook melding van een speciale editie van Grand Theft Auto 5. In deze steelbook zouden exclusieve artwork, een fysieke map van de spelwereld en extra in-game bonussen zitten. Volgens GamesOnly bevat deze editie onder andere extra outfits, tatoeages en wapens, en een extra missie met een stuntvliegtuig. Ook over een speciale editie heeft Rockstar nog niets aangekondigd. GamesOnly bevestigt tegenover fansite GTA-extreme.de wel dat de inhoud hiervan klopt. GTA is vrijwel de enige game waarvoor ik een LE zou overwegen. De LE van Borderlands 2 had een toffe bobblehead, en voor zulke hebbedingetjes ben ik bereid extra geld neer te leggen. Als het bovenstaande verhaal echt klopt, dan vind ik het niet heel bijzonder allemaal en koop ik gewoon de standaard versie. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 mei 2013 Rapport Geplaatst: 10 mei 2013 In deze steelbook zouden exclusieve artwork, een fysieke map van de spelwereld en extra in-game bonussen zitten. Een fysieke map van de speelwereld? Zoals we gewoon zijn van de voorbije games in de vorm van een kaart of daadwerkelijk een vrij grote kaart met reliëf? Schaalmodel dan eigenlijk? Ik kan me trouwens wel vinden in wat Hannes zegt. Zelf heb ik het vooral voor tastbare goodies, dingetjes die in een kast kunnen en waar je naar kunt kijken. Ze doen niks, maar daar zijn het ook goodies voor. Ik heb niks tegen op ingame goodies, maar als ik een keuze moet maken zal het dan wel voor de "echte" goodies zijn. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 11 mei 2013 Rapport Geplaatst: 11 mei 2013 Zelf heb ik ook liever echte goodies, natuurlijk nog leuker als je er ingame ook nog wat dingen bij krijgt, maar ik ga toch voor iets tastbaars. Ik zou het wel cool vinden om zo'n cap met LS erop te hebben. Reageren
Faenty. Geplaatst: 11 mei 2013 Rapport Geplaatst: 11 mei 2013 (bewerkt) Ik las toevallig dit artikel. GamesOnly maakt ook melding van een speciale editie van Grand Theft Auto 5. In deze steelbook zouden exclusieve artwork, een fysieke map van de spelwereld en extra in-game bonussen zitten. Volgens GamesOnly bevat deze editie onder andere extra outfits, tatoeages en wapens, en een extra missie met een stuntvliegtuig. Ook over een speciale editie heeft Rockstar nog niets aangekondigd. GamesOnly bevestigt tegenover fansite GTA-extreme.de wel dat de inhoud hiervan klopt. GTA is vrijwel de enige game waarvoor ik een LE zou overwegen. De LE van Borderlands 2 had een toffe bobblehead, en voor zulke hebbedingetjes ben ik bereid extra geld neer te leggen. Als het bovenstaande verhaal echt klopt, dan vind ik het niet heel bijzonder allemaal en koop ik gewoon de standaard versie. Diezelfde site zei ook dat je GTA V voor de PC kon preorderen en dan kreeg je je spel op 17 Septemben. Bewerkt: 11 mei 2013 door Pwned. Reageren
norik Geplaatst: 11 mei 2013 Rapport Geplaatst: 11 mei 2013 Dit zou ik graag hebben - Een (neppe) boksbeugel -Een dollar-briefje met het gta 5 logo erop -Een pet met Los Santos of San Andreas erop -Een poppetje van Franklin,Micheal en Trevor met wapens en kleren zoals gta 3 10 year anniversairy poppetje -artwork boekje -cd met soundtrack en muziek -en een bag zoals in gta iv in verbvand met de heists Als dit allemaal erin zit ben ik meer dan tevreden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.