Jump to content

[Wens] Special Edition


TalkingPear

Recommended Posts

Zo'n bobblehead is idd geniaal! Ik zou wel een bobblehead van Trevor willen :D! Overigens ga ik er van uit dat er bij elke versie van GTAV een kaart zit.. Voor extra ingame-contenct ben ik ook bereid flink te betalen, ondanks dat ik van mening ben dat dat niet in een limited edition hoort.

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TalkingPear

    9

  • Phoenyxar

    5

  • Tommie59

    5

  • GrandTheftHaye

    5

Zo'n bobblehead is idd geniaal! Ik zou wel een bobblehead van Trevor willen :D! Overigens ga ik er van uit dat er bij elke versie van GTAV een kaart zit.. Voor extra ingame-contenct ben ik ook bereid flink te betalen, ondanks dat ik van mening ben dat dat niet in een limited edition hoort.

Die bobbleheads zijn idd erg cool, ik heb er 1 van Vaas uit Far Cry3, het lijkt me wel leuk om bleuprints en aantekeningen etc. van de ingame overvallen te hebben.
Link to comment
Delen op andere websites

Heb liever ook echte goodies. De kaart zit er standaard bij bij iedere GTA aankoop.

(Heb alleen GTA III en VC niet gekocht) Maar de kaart van GTA SA was een heel leuke goodie :puh:

Die gebruikte ik een keer voor de lol om de weg te vinden in GTA SA. Is helaas gescheurd.

Link to comment
Delen op andere websites

zit nu te denken: als die kaart van gta iv al zo groot was hoe groot zal die dan wel niet zijn van gta v?

Good question. Vast wel groter dan die van GTA SA.

Zou wel grappig zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

zit nu te denken: als die kaart van gta iv al zo groot was hoe groot zal die dan wel niet zijn van gta v?

Good question. Vast wel groter dan die van GTA SA.

Zou wel grappig zijn.

hoe gaan ze hem dan normaal in het doosje doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Krijg nu toegang met de code voor de GTAV city map app van R* games, :cab:, anders zie ik niet hoe die in het hoesje zou passen, als die werkelijk zo groot is.

en als je nou geen telfoon hebt die apps ondersteunt?

Link to comment
Delen op andere websites

Krijg nu toegang met de code voor de GTAV city map app van R* games, :cab:, anders zie ik niet hoe die in het hoesje zou passen, als die werkelijk zo groot is.

en als je nou geen telfoon hebt die apps ondersteunt?

We leven in 2013 gast. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, fuck dat app shit.

Liever een mega grote map en dat je als Trevor speelt en dat je dan naar de stad moet rijden door de hele gebeurtenissen,

door de platteland, door de bergen en zo dan dat je een smartphone naast je ligt.

Ze kunnen de map toch opvouwen?

Bewerkt: door Blue_V
Link to comment
Delen op andere websites

Een map van de gehele speelwereld zal er sowieso wel weer bij zitten, net als bij alle andere GTA's. Zo had je bijvoorbeeld bij GTA IV een dubbelzijdige kaart, waarvan een kant met de stad zelf en op de andere kant staat de Liberty City Subway routes.

Link to comment
Delen op andere websites

Krijg nu toegang met de code voor de GTAV city map app van R* games, :cab:, anders zie ik niet hoe die in het hoesje zou passen, als die werkelijk zo groot is.

en als je nou geen telfoon hebt die apps ondersteunt?

We leven in 2013 gast. :clown:

en als mn telefoon dat niet doet?

Link to comment
Delen op andere websites

Een map van de gehele speelwereld zal er sowieso wel weer bij zitten, net als bij alle andere GTA's. Zo had je bijvoorbeeld bij GTA IV een dubbelzijdige kaart, waarvan een kant met de stad zelf en op de andere kant staat de Liberty City Subway routes.

Doet me echt denken aan die echte stadsplannen die je hebt van Londen en Berlijn die zijn ook dubbelzijdig met aan de ene kant de stadsplattegrond en aan de andere kant het metro netwerk.

@iwantgta5: Ga jij daar nou echt nog verder op in gaan?

Als het echt zo wordt gedaan en jouw GSM kan dat niet dan heb je gewoon pech.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

@iwantgta

Pak een hamer. Sla paar keer op je gsm. Ga naar je ouders. Paapp maaamm mn mobiel is kapot. En ik heb echt een nieuwe nodig. Vraag dan meteen een met Android of iOS

>>> Door Jesperkaj: En nu weer ontopic.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...