unreal Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 ik heb problemen met woozie level dta ik ie vraat of ik kan zwemmen en zegt men poppetje no i cant swim wat moet ik daarvoor doen dta ie wel kan zwemmen want als ik in eht water zit zwemt ie gewoon snapp er niks van Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 ik heb problemen met woozie level dta ik ie vraat of ik kan zwemmen en zegt men poppetje no i cant swim wat moet ik daarvoor doen dta ie wel kan zwemmen want als ik in eht water zit zwemt ie gewoon snapp er niks van Je heb hier al een topic over gemaakt. Ga dus verder op dat andere topic en maak geen topic over hetzelfde want dat is onoverzichtelijk.Ga dus hier verder:KLIK! Je bent nog nieuw dus het is hanig als je de regels goed doorleest:De regels. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Dubbel topic -closed- Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts