GuitarGuy666 Geplaatst: 15 januari 2013 Rapport Geplaatst: 15 januari 2013 Vertel maar wat ik kan verbeteren en/of wat er goed aan is Supergtagamer Reageren
Cabyon Geplaatst: 15 januari 2013 Rapport Geplaatst: 15 januari 2013 Ik vind het jammer dat de achtergrond niet past bij de kleuren van je render. Ja, een beetje maar er zit geen variatie in. Probeer eens je render in te blenden en meer effecten toe te voegen rond je render. De splatterbrushes op de achtergrond zijn leuk, maar niet echt een toevoeging vind ik. Ik vind het een beetje kaal eruit zien, en dat vind ik jammer. Probeer trouwens eerst de effecten in de signature zelf toe te voegen voordat je je gaat concentreren op de tekst. Ik denk dat dat nu even voor je een bijzaak is en dat je het beste je kunt concentreren op het inblenden, textures toevoegen enz. Succes! Je kunt trouwens altijd om hulp vragen als je wil. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 15 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2013 Ok, dank je Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.