Jump to content

Django Unchained

Recommended Posts

Geplaatst:

django-unchained-poster__span.jpg

De film Django Unchained is een nieuwe film van Quentin Tarantino (bekend van Pulp Fiction, Kill Bill e.d).

De film gaat over Django, een slaaf die wordt bevrijd, en van plan is om zijn vrouw te bevrijden uit de klauwen van een grote

slavenhandelaar (gespeeld door Leonardo DiCaprio). Laat horen wat jij erover denkt, en of je hem wilt zien ;)

Hij komt 17 Januari naar het witte doek in de Nederlandse bioscopen.

Geplaatst:

Leuke film, vooral het begin vond ik vermakelijk.

Hoe kan je dat nou weten? Hij is nog niet eens in de bioscoop :7

Geplaatst: (bewerkt)

In Amerika wel. ;)

Of anders vaak in een voorpremière (bij Pathé hebben ze dat in ieder geval).

Django is een film die ik wel wil zien, maar waar ik eigenlijk niet zoveel van verwacht. Ik denk richting een B-film met teveel over-de-top actie.

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

Een film van Tarantino kan gewoon niet slecht zijn. Het lijkt me niet dat het over-the-top is, want dat doet hij nooit. Ik geloof dat Django Unchained eerder trouw zal zijn aan de situatie in de tijd waarvan het zich afspeelt, maar met elementen die het grappig maken en een eigen twist geven aan de geschiedenis.

Heb mij voorgenomen om eens alle films van hem te bekijken, maar had helaas geen tijd dit weekend om met Pulp Fiction te beginnen :(

Geplaatst:

[

Django is een film die ik wel wil zien, maar waar ik eigenlijk niet zoveel van verwacht. Ik denk richting een B-film met teveel over-de-top actie.

Dat valt nog best mee, zo over de top is die niet. Het is echt wel een goede film en vermakelijk om te zien, alleen verwachtte ik er denk ik iets teveel van door wat ik er allemaal op internet over had gelezen.

Geplaatst:

Leuke film, vooral het begin vond ik vermakelijk.

Hij is echt allang al te downloaden. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...