Jump to content

Dead Space 3

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

2qm16c9.jpg

v1

kaii5u.jpg

v2

34f1g5f.jpg

v3

Laat me weten wat jullie denken ;)

Ik heb er erg mijn best op gedaan

Mocht iemand tips hebben voor het inblenden van de render, PB me of laat een bericht achter

Bewerkt: door supergtagamer
Geplaatst:

Ziet er goed uit! Je hebt goed nagedacht over de setting met de space background. Die past er goed bij, maar de signature kan over het geheel gezien wel wat meer pit gebruiken. Ik raad je daarom aan om één of meerdere adjustments toe te voegen (via het zwart/witte bolletje onderaan je layerpalet), zoals curves, levels en/of brightness/contrast.

Geplaatst:

Adjustmens gaan vaak niet op voor de hele signature, maar voor slechts enkele delen. Wat je dus moet doen is rustig spelen met de instellingen tot je tevreden bent over een stukje (bijvoorbeeld de render of een stukje achtergrond). De rest gum je vervolgens weg met een soft brush. En voor de delen die je daarna nog steeds niet mooi vindt, voeg je nieuwe adjustments toe. In je nieuwe versie valt een deel van de space background weg. Dat willen we natuurlijk niet, dus gum de stukjes weg die dat veroorzaken. smile3.gif

Geplaatst:

Doordat je in versie 2 redelijk veel van de achtergrond hebt weggehaald, lijkt het nu alsof er een pisstraaltje uit het wapen komt, omdat de ronding van de planeet precies in het verlengde van het wapen ligt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...