Phoenyxar Geplaatst: 28 januari 2013 Rapport Geplaatst: 28 januari 2013 Geen nood Guardian, ik ben er zeker van dat je het beter zult doen dan ik, het enige wat ik van darten weet is wat ik soms via Skype hoor passeren :$ Reageren
NickDrake Geplaatst: 2 februari 2013 Rapport Geplaatst: 2 februari 2013 Qua entertainment was deze avond darts erg leuk, maar voor mijn voorspelling iets minder.. Reageren
thebig Geplaatst: 9 februari 2013 Rapport Geplaatst: 9 februari 2013 (bewerkt) Zie nu pas de uitslag van de darts. Bah, een score om vlug te vergeten en in een klein, donker hoekje stof te laten vergaren. Bewerkt: 9 februari 2013 door thebig Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 10 februari 2013 Rapport Geplaatst: 10 februari 2013 WK Allround; ik ben benieuwd wie de meeste Nederlanders in zijn lijstje zet. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 februari 2013 Rapport Geplaatst: 10 februari 2013 Nog meer schaatsen, jippie! Nou ja, het is er natuurlijk het seizoen voor. Ik zal in ieder geval wel rode lantaarn spelen in dat klassement Reageren
thebig Geplaatst: 16 februari 2013 Rapport Geplaatst: 16 februari 2013 Was gisteren vergeten inzenden, gelukkig dat ik het vandaag niet ben vergeten. Reageren
NickDrake Geplaatst: 16 februari 2013 Rapport Geplaatst: 16 februari 2013 Waarschuwing kwam wel erg laat Even snel iets ingezonden met mijn brakke hoofd, maar zonder mezelf te hebben kunnen ingelezen, helaas. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 16 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2013 Waarschuwing kwam wel erg laat Even snel iets ingezonden met mijn brakke hoofd, maar zonder mezelf te hebben kunnen ingelezen, helaas. Sorry, je stond nog niet in de groeps-PM en dat zag ik erg laat. Maar goed, de post in het topic stond er natuurlijk al een tijdje, dus op eigen initiatief had er ook al wel wat kunnen gebeuren Reageren
thebig Geplaatst: 17 februari 2013 Rapport Geplaatst: 17 februari 2013 Zo, redelijk goede punten, maar toch nog niet het van het. Ben benieuwd wat er hierna komt. Betekent dit trouwens het einde voor het schaatsen? ;d Reageren
NandroDavids Geplaatst: 17 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2013 Betekent dit trouwens het einde voor het schaatsen? ;d Wat betreft dat subklassement zal het WK Afstanden, over ongeveer een maand in Sotsji, de beslissing brengen. Nee dus Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 17 februari 2013 Rapport Geplaatst: 17 februari 2013 Woow, weer een nieuw dieptepunt bereikt. Nou ja, schaatsen is dan ook echt me ding niet. Ik blijf trots de Rode Lantaarn Reageren
thebig Geplaatst: 17 februari 2013 Rapport Geplaatst: 17 februari 2013 Ik wil niks zeggen hoor, maar je bent geen rode lantaarn. Zelfs dat kun je niet! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 17 maart 2013 Rapport Geplaatst: 17 maart 2013 Nou, mijn voorspellend vermogen mbt de Formule 1 blijkt wederom waardeloos. Maar ach, so be it, het (halve) seizoen is nog niet voorbij. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 17 maart 2013 Rapport Geplaatst: 17 maart 2013 Moet je nog weten dat ik er over heb getwijfeld om Vettel en Raikkönen van plaats te wisselen... Maar dat is achteraf natuurlijk makkelijk praten Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 31 maart 2013 Rapport Geplaatst: 31 maart 2013 Nou 4 punten op iets waar ik niets van af weet vind ik niet slecht. Sagan op de tweede plek had ik alleszins juist! :3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.