Guardian1980 Geplaatst: 1 april 2013 Rapport Geplaatst: 1 april 2013 Het vermaarde schaaktoernooi van Abbekerk, top dat EpoArmstrong dat dit jaar eindelijk eens meeneemt in de contest. Ik heb er helaas little verstand van, dus dat zal wel weer 0 punten worden voor mij, helaas. Maar ach, 0 is minimaal, en daar houd ik dan wel weer van. Reageren
Cabyon Geplaatst: 2 april 2013 Rapport Geplaatst: 2 april 2013 Wanneer komt de uitslag van het toernooi in Abbekerk? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 5 april 2013 Rapport Geplaatst: 5 april 2013 Bovendien schijnt er geen dopingcontrole te zijn gehouden onder de paarden die in actie zijn gekomen, en dat maakt de uitslag natuurlijk al helemaal dubieus. Schandalig. De afgelopen jaren stond Abbekerk er toch om bekend dat met name de lopers streng werden gecontroleerd. Door dit keer verminderde controles uit te voeren (ik begreep dat er enkel op het rookverbod werd gecontroleerd) hebben valsspelers zeker meer kansen gehad, dus ik denk dat de meeste inzendingen sowieso al weinig punten behaald hebben. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 15 april 2013 Rapport Geplaatst: 15 april 2013 Enige noemenswaardige verschuiving is die van Guardian1980. Hij pakt een puntje terug op koploper Thundercover, en die staan daarmee nu naast elkaar aan kop. De spanning stijgt! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Geplaatst: 21 april 2013 Had zoveel pech voor Ferrari niet verwacht. Di Resta stond 6e op mijn lijstje en kwam dus door het wegvallen van de Ferrari's helemaal naar de 4e plek. Dan nog eens Raikkönen en Vettel van plaats wisselen en dan had ik bijna iedereen Ik had Grosjean echt niet verwacht, echt niet. Naja, klassement kent nu extra spanning! Reageren
Kloep Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Geplaatst: 21 april 2013 Jeej. Held, die Hamilton! In de laatste lap nog een aantal keer geswitcht tussen 5 en 6. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Geplaatst: 21 april 2013 WTF, ik doe een keer mee, meteen volle 5 punten Reageren
NandroDavids Geplaatst: 21 april 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2013 WTF, ik doe een keer mee, meteen volle 5 punten Nou ja, volle 5 punten...je kon er 15 halen hè Maar een gedeeld eerste plek is natuurlijk goed gedaan. Doe vaker mee, zou ik zeggen Reageren
Thundercover Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Geplaatst: 21 april 2013 Naja, klassement kent nu extra spanning! Inderdaad, daar kan de Formule 1 met weer een overwinning van Vettel nog eens een voorbeeld aan nemen. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Geplaatst: 21 april 2013 WTF, ik doe een keer mee, meteen volle 5 punten Nou ja, volle 5 punten...je kon er 15 halen hè dat wist ik niet :$ Reageren
Kloep Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Geplaatst: 21 april 2013 dat wist ik niet :$ Ik snap het wel, je ging er vanuit dat ik wel het maximaal aantal punten zou halen. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Geplaatst: 21 april 2013 (bewerkt) tuurlijk . misschien moet ik ook vermelden dat ik absoluut niks met F1 heb Bewerkt: 21 april 2013 door ballas4life Reageren
Lars Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Geplaatst: 21 april 2013 Hahahahahaha lekker voor je Larsiexd staat laatste whaha wat een noob is dat. Reageren
Die Hard Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Geplaatst: 21 april 2013 Dit moet wel mijn allerslechtste deelname ooit zijn. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 juni 2013 Rapport Geplaatst: 1 juni 2013 Phoenyxar stijgt daarmee in het voetbalklassement van de laatste naar de eerste plaats, en wint dan ook dat klassement. Ik heb dat met de Champions League allemaal vernachelt om de spanning er in te houden! >>> Door NandroDavids: Post verplaatst vanuit het reactietopic van Raad de Artiest 3.0 <<< Edit: Wauw, dan heb ik slecht gekeken :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.