thebig Geplaatst: 2 juni 2013 Rapport Geplaatst: 2 juni 2013 Doet toch vreemd aan dat er nu al over laatste rondes wordt gesproken. Even vergeten dat het maar een half jaar was. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 3 juni 2013 Rapport Geplaatst: 3 juni 2013 Ah, Formule 1, helemaal mijn ding NOT Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 10 juni 2013 Rapport Geplaatst: 10 juni 2013 Blijkbaar was mijn F1-kennis toch voldoende dit keer. Zeker een weekend waar ik blij mee mag zijn, maar ach "De wedstrijd is voorbij wanneer de laatste over de finish is" Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 juni 2013 Rapport Geplaatst: 10 juni 2013 Bollocks! Hamilton heeft tot op 10 rondes van het einde op de juiste plaats gereden om mij 2 extra punten te geven (en misschien de andere scores wat door mekaar te rommelen) maar het heeft niet mogen zijn. Dat was het enige subklassement waar ik nog kans maakte op de overwinning. Naja Reageren
thebig Geplaatst: 10 juni 2013 Rapport Geplaatst: 10 juni 2013 Zo, weer op een mooie plaats. Als ik deze kan houden, is de editie voor mij geslaagd. Natuurlijk is een eerste plaats altijd beter, maar dat wordt moeilijk. Met de Tour de France op het programma hoop ik zeker nog wat puntjes te sprokkelen, al denk ik dat deze editie zeer onvoorspelbaar gaat worden. Reageren
Kloep Geplaatst: 10 juni 2013 Rapport Geplaatst: 10 juni 2013 Hoi hoi, ik ben de echte Formule 1 kenner van het forum. Take that Thundercover! Reageren
Thundercover Geplaatst: 10 juni 2013 Rapport Geplaatst: 10 juni 2013 Hoi hoi, ik ben de echte Formule 1 kenner van het forum. Take that Thundercover! Grote woorden voor een kleine man die wat meer geluk heeft met voorspellingen. Reageren
Kloep Geplaatst: 10 juni 2013 Rapport Geplaatst: 10 juni 2013 Grote woorden voor een kleine man die wat meer geluk heeft met voorspellingen. Kleine man of niet, mijn kennis heeft niks met geluk te maken! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Geplaatst: 26 juni 2013 Ik ben wel benieuwd wie er rekening hebben gehouden met de zeer snelle uitschakeling van Nadal. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 26 juni 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2013 Ik ben wel benieuwd wie er rekening hebben gehouden met de zeer snelle uitschakeling van Nadal. Niemand Nadal werd door iedere inzender (de top 5 van het algemeen klassement) in de kwartfinales gezet, maar door niemand op een plek in de finale. Hetzelfde geldt voor de inmiddels uitgeschakelde Jo-Wilfried Tsonga en Viktoria Azarenka, terwijl de uitschakeling van Maria Sharapova ook niets uit gaat maken: iedereen had haar in de kwartfinale, en ook iedereen had haar in de finale gezet. Wellicht dat het feit dat zij, op papier de grootste concurrente van Serena Williams, er niet meer bij is ervoor gaat zorgen dat Serena wint. In dat geval verliest 1 van de 5 deelnemers licht ten opzichte van de rest. Kortom: het kan nog alle kanten op Reageren
thebig Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Geplaatst: 26 juni 2013 I assume that would be me Nu ja, langs de andere kant is het ook een mooie kans om punten te winnen juist. Je weet maar nooit of Serena een steekje laat vallen Reageren
thebig Geplaatst: 8 juli 2013 Rapport Geplaatst: 8 juli 2013 En dan win ik die ronde gewoon én het tennisklassement ook. Wie dacht dat Serena de finale ging winnen, ik zag al van mijlenver aankomen dat ze voortijdig uitgeschakeld ging worden hoor, pfoe. Natuurlijk heb ik haar als verliezend finalist gezet om de schijn hoog te houden. Ben al zeer blij met de eindoverwinning in het tennisklassement, maar een algemene overwinning zie ik niet meer gebeuren met 23 punten die ik moet inlopen. Gaat nog knokken worden om een derde plaats te pakken. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 8 juli 2013 Rapport Geplaatst: 8 juli 2013 Spanning tot het eind, dat zie ik graag. Nog twee weken en vele kilometers verder, dan zullen we het zien. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 juli 2013 Rapport Geplaatst: 8 juli 2013 En mijn uitslagen waren mis, zoals altijd. Ach ja, blijf het leuk vinden om doen, maar kan mezelf niet goed noemen Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 22 juli 2013 Rapport Geplaatst: 22 juli 2013 Gedurende de TdF steeg mijn vertrouwen dat ik zou winnen, maar dat ik het wielerklassement zou winnen had ik niet verwacht. Dat ik het eindklassement met zo'n grote voorsprong zou winnen had ik al helemaal niet bedacht. En dat zonder EPO... ND, bedankt voor de organisatie, die was weer top Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.