thebig Geplaatst: 22 juli 2013 Rapport Geplaatst: 22 juli 2013 Net naar een 4e plaats gestoten. Zag er al niet goed uit in begin.en.mijn.tourvoorspelling was een.ware flop. Spijtig. Bedankt voor de organisatie en.gefeliciteerd Guardian en de rest van het podium. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 22 juli 2013 Rapport Geplaatst: 22 juli 2013 Vijfde plaats? Daar kan ik perfect mee leven. Ben niet zo'n echte Sportkenner dus het is wel goed zo Reageren
Kloep Geplaatst: 25 juli 2013 Rapport Geplaatst: 25 juli 2013 Toch nog tweede geworden, ben tevreden. En gefeliciteerd Guard! Reageren
Thundercover Geplaatst: 27 juli 2013 Rapport Geplaatst: 27 juli 2013 Gefeliciteerd, Guardian! Wat een verschil de Tour nog maakt, ongelooflijk. In mijn ogen bewijst dit dat een groot toernooi als afsluiting de juiste keuze was; er waren nog veel kanshebbers voor de titel. Nandro, bedankt voor de (opnieuw) geweldige organisatie! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.