Jump to content

pc probleem


thomas1010

Recommended Posts

Mijn pc heeft een probleem het start op maar soms gaat het uit na paar seconden maar soms niet maar de ding is ik heb geen video output niet op mijn videokaart maar 9ook niet op de onboard en ik heb ook geen beep codes dus weet iemandd mischien aan wat het kan liggen en of ereen oplosing is.

BTW volgens mij is het nirt de PSU want mijn leds weken en ook de fans

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien je pc soms zomaar uitvalt na een paar seconden, zou het kunnen dat er een bepaald onderdeel niet helemaal goed vast zit. Een los stekkertje dat bijvoorbeeld net wel of net geen contact maakt kan er voor zorgen dat je computer ermee stopt. Schroef je computer dus eens open (ik neem aan dat het hier om een pc gaat - bij een laptop kan openmaken vaak wel maar is het erg lastig) en druk alle stekkertjes goed aan. Even je computer van binnen stofzuigen om alle stof te verwijderen kan ook helpen.

Een andere mogelijkheid is dat er een softwarematig probleem is. In dat geval zou je kunnen proberen om in ieder geval de driver van je videokaarten te updaten naar de nieuwste versie. Welke videokaart jij hebt weet ik niet, maar een zoektocht op Google met de woorden driver [naam van je videokaart] doet vaak wonderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zegt dat je geen video output hebt (met andere woorden: geen beeld). Heb je al een andere videokaart geprobeerd? Bijvoorbeeld van je vriend zijn computer of van je vader's computer ofzo. Want het zou best kunnen dat je je videokaart beschadigd hebt door iets dat je gedownload hebt, zoals Photoshop Lightroom bijvoorbeeld. Ik spreek hier uit ervaring, want dat stomme programma heeft mijn vorige videokaart gesloopt op de één of andere manier. Dat is nu al een paar jaar geleden, maar sinds dien vertrouw ik torrents en andere soorten van piracy niet echt meer.

Link to comment
Delen op andere websites

het zou best kunnen dat je je videokaart beschadigd hebt door iets dat je gedownload hebt, zoals Photoshop Lightroom bijvoorbeeld. Ik spreek hier uit ervaring, want dat stomme programma heeft mijn vorige videokaart gesloopt op de één of andere manier. Dat is nu al een paar jaar geleden, maar sinds dien vertrouw ik torrents en andere soorten van piracy niet echt meer.

Dit kan dus niet. :schater::7

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

het zou best kunnen dat je je videokaart beschadigd hebt door iets dat je gedownload hebt, zoals Photoshop Lightroom bijvoorbeeld. Ik spreek hier uit ervaring, want dat stomme programma heeft mijn vorige videokaart gesloopt op de één of andere manier. Dat is nu al een paar jaar geleden, maar sinds dien vertrouw ik torrents en andere soorten van piracy niet echt meer.

Dit kan dus niet. :schater::7

Jammer genoeg wel :/

Link to comment
Delen op andere websites

het zou best kunnen dat je je videokaart beschadigd hebt door iets dat je gedownload hebt, zoals Photoshop Lightroom bijvoorbeeld. Ik spreek hier uit ervaring, want dat stomme programma heeft mijn vorige videokaart gesloopt op de één of andere manier. Dat is nu al een paar jaar geleden, maar sinds dien vertrouw ik torrents en andere soorten van piracy niet echt meer.

Dit kan dus niet. :schater::7

Jammer genoeg wel :/

Ik denk dat het in jou geval niet specifiek aan Photoshop Lightroom ligt, maar een overbelasting van je videokaart. Met een Photoshop-programma heb je waarschijnlijk meer kans dat zo'n overbelasting (en daardoor oververhitting en een kapotte videokaart) plaatsvindt, omdat het een relatief veeleisend programma is.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vandaag de pc schoongemaakt werkte nog steeds niety en dan heb ik maar mijn broers voeding ingestoken om te testen en het werkte.

nu komt mijn volgende vraag heeft iemand ervaring van voedingen van het merk Sharkoon?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...