niels123 Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) ik heb op een website gelezen dat hij echt bestaat klik hier voor de linkvanonder staat : wath rockstar says :thru Bewerkt: 12 juli 2005 door niels123 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA GUY Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Kun je me mischien zeggen waar ''Panoptigon" ligt? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fabelous_P Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Volgens mij is dit al gevonden,maar kan gebeuren Enne Panaction ofzo ligt ergens midden boven in Los Santos kijk kaart :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Zoek volgende keer even.. Leatherface Topic Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niels123 Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 ok sorry :crying: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 als ik een site maak.. met koeie letters.. en der opzet UFO IN HET SPEL WHAT R* SAYS: TRUE... dan zit der ook een ufo in het spel? of heb ik het fout?... zow kan iedereen het.. als R* zelf zegt van niet.. kunne hun moeilijk het tegenover gestelde beweren... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 als ik een site maak.. met koeie letters.. en der opzet UFO IN HET SPEL WHAT R* SAYS: TRUE... dan zit der ook een ufo in het spel? of heb ik het fout?... zow kan iedereen het.. als R* zelf zegt van niet.. kunne hun moeilijk het tegenover gestelde beweren... Jah daar heb je gelijk in.... Zou toch wel typisch zijn, als nog nooit iemand die Leatherface heeft gevonden... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fabelous_P Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Ik Denk dat het allemaal B*llSh*t is want kijk wereldwijd spelen er mensen Gta Sa en niemand heeft hem ooit gezien en als ze hem gezien hebben dan hebben ze geen foto of een foto maar hebben ze zelf een mannetje op die screen gezet, Dus wat ik denk dat het allemaal gewoon niej waar is Maar Wie Ben Ik ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Jij bent Patrick 09 die zich niks van de andere posts aantrekt. Zoek volgende keer even..Leatherface Topic Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 het is fake weet je hoe goed die mensen kunnen photoshoppen ik geloof het pas als ik het zelf zie of als er een goede video is met hoge kwaliteit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 het is fake weet je hoe goed die mensen kunnen photoshoppen ik geloof het pas als ik het zelf zie of als er een goede video is met hoge kwaliteit Ga nu toch eens in het topic dat MClaw heeft gegeven voort. <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 kan die gestoorde lul ook dood ? dan ge ik hem eens flnink storen...................................met een RPG bazooka Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Niet vloeken met geslachtdelen. En jullie kunnen niet luisteren he. Ga gewoon verder in dat topic dat mclaw aangaf Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts