gtaloser Geplaatst: 3 juli 2004 Rapport Geplaatst: 3 juli 2004 ik wil nieuwe kleuren op mijn voodoo hoe doe ik dat leg het ff helemaal uit Reageren
Joriz Geplaatst: 3 juli 2004 Rapport Geplaatst: 3 juli 2004 Met de garage editor van LithJoe's Ultimate trainer voor Vice City kan je in diverse kleuren rond rijden. Met Sunshine auto's editor kan je een heleboel auto gegevens bewerken. Zie voor nog meer tools de GTAgames.nl download database Reageren
W1ckeD Geplaatst: 3 juli 2004 Rapport Geplaatst: 3 juli 2004 (bewerkt) Ja dat son shine cars programma hoe werkt dat best wel irri! Hoe kan jd aar autos zomaken dat ze daar dan in die garages staan of hort dat niet zo!? Bewerkt: 3 juli 2004 door T-gta Reageren
Eclipse Geplaatst: 3 juli 2004 Rapport Geplaatst: 3 juli 2004 neej als je wil dat wagens in een garage spawnen moet je dat doen met the garage editor van the ultimate trainer met die sunshine auto's kun je de snelheid en het gewicht enzo aanpassen aan een wagen... maar ik vind het ook maar een vaag programma <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.