Jump to content

House/Trance/Electronic/...


David22

  

45 leden hebben gestemd

  1. 1. Jouw mening over trance

    • Goede muziek
      23
    • Saai, langdradig
      5
    • Kutherrie
      2
    • Kan ermee door
      4
    • Soms leuk, niet te vaak
      11


Recommended Posts

En ATB dan? :cab: of valt ie onder dance?

Tsja, als ik een hoofdpost moet gaan maken met alle grote, goede tranceartiesten erin ben ik nog wel even bezig... :puh:

Toch denk ik bij trance meer aan die liedjes die van die anime figuren in de video clip hebben en zo'n jonge meiden stem erin :puh: Ff random een filmpje van youtube geplukt:

[...]

Hier denk ik aan bij trance, dit luisterde ik vroeger wel redelijk vaak, nu eigenlijk nooit meer.. :puh:

Whehe, dat is nou niet echt de trance die ik bedoel, ik ben juist meer fan van de trance met een langzame, geleidelijke opbouw welke langzaam doorwerkt naar een climax :) bijvoorbeeld:

http://www.youtube.com/watch?v=Gs81rfLAjRo

@S-Te-Fan

Jaah, maar Hardtrance is volgens mij al bijna weer Hardstyle. Ik ben het met je eens dat het een slechte climax heeft. Dan ga je naar de climax en dan krijg je meer een anti-climax. Geef mij maar Hardstyle :D

Ik ben wel fan van anti-climaxen, maar niet bij trance :puh:.

En de huidige hardtrance is toch weer veel anders dan hardstyle. Hardstyle plaatjes die toch op hardtrance lijken moet je zoeken bij Theracords/Therabyte.

Beide genres zijn op zich wel vet, hoewel ik toch hardstyle vetter vind dan hardtrance :puh: En hoezo vind je eigenlijk dat trance en slechte climax heeft?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    29

  • S-te-Fan

    21

  • End Of The Riot

    14

  • xoex23

    11

Beide genres zijn op zich wel vet, hoewel ik toch hardstyle vetter vind dan hardtrance :puh: En hoezo vind je eigenlijk dat trance en slechte climax heeft?

Haha ik ben toch echt een die hard hardstyle fan (Partyflock).

Ik vind gewoon de manier hoe de energie wordt overgebracht niet mijn ding. Ik was gisteren in een kroeg waar de lokale radio de hele avond trance djs lieten draaien en dat live uitzonden. Wij waren daar alleen maar omdat we op die zender een interview hadden over het feest wat wij organiseren volgende week (link). Ik heb nog even met de djs gepraat en gekeken naar het mixwerk maar rond half 1 / 1 uur ging ik al naar huis. Ik kan er gewoon de energie niet achter vinden, en dat is toch wel het belangrijkste voor mij.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Als het trouwens op Dream Trance/Fantasy Trance aankomt is Syphonmax een aanrader. Hij heeft uiteindelijk niet zo'n grote verzameling aan nummers, maar ze zijn wel allemaal geweldig. Ze duren wel allemaal vrij lang... Maar ja, dat is de eigenschap en sterkte van Trance :D

En de 3-delige "Would You Wake Up" - Drie liedjes met dezelfde naam, ongeveer dezelfde sfeer, maar wel elk van hoge klasse.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed, ImmortalMage is een geweldig kanaal om te volgen als je je in Electro/Trance wilt omwikkelen. Hij heeft een goede 380 Trance-Electro liedjes verdeelt over meerdere afspeellijsten. Je zult ondermeer "More Than Anything", "Bond of NRG", "Hard Beat", "Nyctalopia" en "Military Storm" zien passeren. Ik check ook nog wekelijks zijn nieuwe liedjes :puh:

http://www.youtube.com/watch?v=gJM6Zyq_XcM

Het duurt misschien uren om heel de afspeellijst af te luisteren, maar ik heb het ook al eens gedaan en het is het zeker waard :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Showtek heeft er goed aan gedaan om te switchen van hardstyle naar house...Lekker harde house beats in elke song waar ie aan gewerkt heeft.. _O_

Kleine correctie, het zijn er 2.

@OT

Tot slot Chinatown, geweldig nummer :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Showtek heeft er goed aan gedaan om te switchen van hardstyle naar house...Lekker harde house beats in elke song waar ie aan gewerkt heeft.. _O_

Kleine correctie, het zijn er 2.

2 broers nog wel

Ik vind het beide spijtig en top wat ze gedaan hebben. Ze hebben een geweldige discografie uitgebracht onder het kopje hardstyle, en vind het jammer dat ze daaronder geen platen meer uit brengen. Daarnaast is het natuurlijk fantastisch dat ze hun weg naar de wereldtop hebben kunnen maken. Mensen uit de hardstyle scene zeggen dat Showtek het allemaal doet voor het geld maar zoals ze zelf gezegd hebben ben je na 10 jaar in de hardstyle wereld het wel een beetje beu en verleg je je grenzen. Wat ik dan niet begrijp is waarom ze zich eigen nu opeens zo negatief tegenover hun oude hardstyle-fans opstellen.

Nu we het toch over Showtek hebben

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...