.Sharingan Geplaatst: 17 januari 2013 Rapport Geplaatst: 17 januari 2013 (bewerkt) Pre-order Grand Theft Auto V at the Rockstar Warehouse and get a bonus KIFFLOM Tee free while supplies last.Xbox 360: http://rsg.ms/XdXyRi Playstation 3: http://rsg.ms/11CfPPK Aldus Rockstar @ Facebook Maar wat is Kifflon? Google zegt dit: dit Bewerkt: 17 januari 2013 door .Whoopdidoo. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 17 januari 2013 Rapport Geplaatst: 17 januari 2013 Ja, dat omvat Kifflom wel een beetje. Kifflom is de god (?) binnen het "Epsylon Program", een sekte, hoor je ondermeer in San Andreas heel veel van op de radio. Lijkt me trouwens wel interessant, zo'n Kifflom T-Shirt maar ik heb al ergens een pre-order staan dus dat plannetje zal niet doorgaan Reageren
TalkingPear Geplaatst: 17 januari 2013 Rapport Geplaatst: 17 januari 2013 Zo'n Kifflom T-Shirt hoef ik niet te hebben, vind het nou niet echt een héél toffe pre-order bonus om eerlijk te zijn. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 17 januari 2013 Rapport Geplaatst: 17 januari 2013 Moet zeggen dat het me ook wat tegen valt, hopelijk komt er nog een special edition waarbij er daadwerkelijk leuke goodies zijn (tegen een betaalbare prijs). Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 24 februari 2013 Rapport Geplaatst: 24 februari 2013 Als ze zo meer willen verkopen moeten ze beter hun best doen. Bijna niemand doet het hiervoor denk ik. Reageren
SilverRST Geplaatst: 4 maart 2013 Rapport Geplaatst: 4 maart 2013 GTAV pre-orderen en dan gratis een afzichtelijke kifflom T-shirt in bezit ontvangen... They can't be serious. Reageren
3L1077 Geplaatst: 5 maart 2013 Rapport Geplaatst: 5 maart 2013 De broertjes houser & co, serieus? Jij maakt een grap zeker Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 5 maart 2013 Rapport Geplaatst: 5 maart 2013 dan had ik liever zo'n sticker of zo iets wat op die vlek leek om op mijn hoofd te doen, was leuker geweest maar als dit alles is waarom zou iemand het dan daar halen? Reageren
Michael Geplaatst: 3 mei 2013 Rapport Geplaatst: 3 mei 2013 Helaas is deze shirt niet echt prachtig. Ik kan er ook eentje zelf maken met grote letters ''KIFFLOM'' Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 8 mei 2013 Rapport Geplaatst: 8 mei 2013 Heb tot nu alleen een poster gekregen. Hoop dat ik later wat meer krijg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.