Floppy Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Ik heb alle missies al gedaan in Las Venturas. Alleen Saint mark's Bistro nog niet... in Las Venturas kan ik nu geen missies doen en ik wordt ook niet opgebeld ofzo, in Caligulas kan ik geen missies meer doen, nergens! dus nu zit ik vast in Las venturas... Ik ben ook al weer naar Los Santos gegaan maar daar werd ik ook niet gebeld ofzo... help me plz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Heb je deze missies al gedaan?: - Green Goo - Madd Dogg - High Noon Daarna pas kun je Saint Mark's Bistro doen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Floppy Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Green Goo(d)?? waar kan je die doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Bekijk de Walkthrough! Klik hier! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Vriecetti Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 ga gewoon naar een teken van een missie.. ja gaat dan vanzelf in een missie naar los santos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Floppy Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Die heb ik dus niet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Heb je de Vliegschool wel gehaald? Daarna kan je de missies: N.O.E --> Stowaway --> Black Project --> Green Goo doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Floppy Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Aha! op het verlaten vliegveld! dankje, ik wist niet waar ik moest zoeken.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
McShaker Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 gelijk een andere vraag over saint mark's bistro, met welk wapen hebben jullie deze gedaan? ik doe het met mijn uzi, maar ze knallen me af? want er goedschuilen kan je er niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 (bewerkt) gelijk een andere vraag over saint mark's bistro,met welk wapen hebben jullie deze gedaan? ik doe het met mijn uzi, maar ze knallen me af? want er goedschuilen kan je er niet Blijf altijd gebukt . Met alleen een Uzi haal je het trouwens niet. Het is wel handig om dit mee te nemen: - Bomb Satchels - Shotgun - M4/Ak47 En als je misschien nog kogels over hebt van de minigun die je kon pakken in de missie: Black Project kan dat ook wel handig zijn. Met deze wapens heb ik het gehaald. Voor meer tips moet je even in de Walktrough kijken. Edit: @Silverwing, Die 4 Artillery Wapens krijg je volgens mij pas als je alle Toreno missies hebt gedaan. Volgens mij hoort daar Vertical Bird ook bij, maar ik kan me vergissen. Bewerkt: 21 juli 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 gelijk een andere vraag over saint mark's bistro,met welk wapen hebben jullie deze gedaan? ik doe het met mijn uzi, maar ze knallen me af? want er goedschuilen kan je er niet neem een M4 altijd goed in gangwars en andere schietpartijen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 En de Minigun kan je tevens niet alleen in de missie Black Project nemen. In Toreno's Ranch liggen 4 krachtige wapens die je zeker kan gebruiken, oa. de Minigun. Er ligt ook een Minigun bovenaan op de Kincaid Bridge. Ook ergens een op een bouwwerf in LV maar die weet ik niet vanbuiten zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Die 4 wapens liggen idd pas in Toreno's huis na de missie Vertical Bird. Het kan ook gewoon helpen om een alle hoefijzers uit Las Venturras te verzamelen (half uurtje werk), zodat er altijd vier aardige goede wapens bij The Four Dragons liggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Die 4 wapens liggen idd pas in Toreno's huis na de missie Vertical Bird. Het kan ook gewoon helpen om een alle hoefijzers uit Las Venturras te verzamelen (half uurtje werk), zodat er altijd vier aardige goede wapens bij The Four Dragons liggen. OF in SF de foto shoots nemen. Dan krijg je ook een paar goede wapens bij je garage. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
McShaker Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 wat is beter om dan te doen? ak 47 hitman skill... of m4 met 1/6 skill ongeveer? Dan zal ik wel ff alle sprays oysters hoef ijzers fotoshoots doen Maar die ga ik niet allemaal zelf opzoeken hoor, ik heb gta voor de missies, niet om saai dingen te verzamelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.