GuitarGuy666 Geplaatst: 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2013 Hallo en welkom bij mijn tutorial voor het maken van een terminator effect. duurt ± 5-10 minuten Dit is wat we gaan maken: Om te beginnen, kiezen we een main render (het plaatje waar je het effect op wilt gebruiken). Ik koos voor Adam Jensen uit de Deus Ex serie. Vervolgens kiezen we een terminator hoofd. Ik heb deze gekozen: http://forums.3dtota...=1&d=1247915457 Vervolgens pak je de Quick Selection Tool () Dan selecteer je een van de 2 gezichts helften: Met je move tool (v) knip je dit uit, en sleep je hem naar je render (in dit geval, Adam Jensen). Daar maak je hem passend, zodat hij met het gezicht overeenkomt. Hierna pak je de gum tool, en kies je deze opties: Dan gum je het gebied uit dat je niet wilt hebben: en je bent klaar. Succes ermee, en show je uitkomsten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2013 Leuke tut! Wel jammer dat je hem met een soft brush hebt ge-erased, doet voor mij wat af aan het effect maar verder een mooie tutorial die beginnende Photshoppers zeker kan helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.