Volgers 0 Patrick Brown blijft creatief met GTA5 bezig! Door Joriz, 18 januari 2013 Bericht rapporteren Grand Theft Auto fan Patrick Brown blijft creatief bezig. Hij heeft namelijk alweer een zeer mooie fanart gemaakt van de hoofdpersonages van Grand Theft Auto V. Deze keer is Chop, de hond van Franklin, ook in het meesterwerk te bewonderen. Bron: Patrick Brown DeviantArt via GTAGaming.com Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 18 januari 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 18 januari 2013 Leuk! Ook grappig hoe elk character wordt gekenmerkt, bijvoorbeeld de molotov van Trevor of de hond van Franklin. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 18 januari 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 18 januari 2013 ach ach ach arme chop! het lijkt wel of hij tussen twee auto's heeft gezeten ofzo Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Maarten11 Geplaatst: 18 januari 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 18 januari 2013 Mooi gedaan weer! Hoewel ik die hond eerlijk gezegd wat raar uit vind zien. Maar verder een mooi stukje kunstwerk. Ik dacht trouwens in eerste oogopslag dat die middelste CJ was maar dat komt denk ik door die witte tanktop. Is dat trouwens een Hydra daar in de lucht boven Franklin en Michael? Of gewoon een vliegtuig? Mooi gemaakt! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 18 januari 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 18 januari 2013 Chop ziet er eerlijk gezegd inderdaad wat raar uit. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 18 januari 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 18 januari 2013 Precies een competitie domme koppen-trekken tussen Trevor en Chop. Maar het ziet er wel goed uit, hoewel ik wel een vraagteken heb bij het gezicht van Michael... Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 19 januari 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 19 januari 2013 Leuke tekening, maar waarom ziet die hond er zo raar uit Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 19 januari 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 19 januari 2013 Zoals gewoonlijk, weer mooi getekend! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 19 januari 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 19 januari 2013 Ziet er mooi uit, het is in mijn ogen zeker niet z'n beste werk. Maar het is alsnog prachtig! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 19 januari 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 19 januari 2013 Nice! Die Michael lijkt hier echt gewoon een iets andere versie van Tommy Vercetti, vind ik Die hond lijkt er inderdaad niet helemaal lekker uit te zien, maar verder een schitterend artwork. Ook zo'n detail als de Hydra (toch?) maakt het helemaal af Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 19 januari 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 19 januari 2013 Ziet er echt mooi uit weer. Blijft toch leuk om te zien hoe hij personages hun echte karakter op een opmerkelijke manier laat zien. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 19 januari 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 19 januari 2013 Leuke afbeelding! Alleen zoals veel mensen zeggen, die hond, de hond ziet eruit alsof het 2D is. :S Moest om dat hoofd van Trevor wel even lachen. Haha! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 19 januari 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 19 januari 2013 Leuke tekening, maar ik hoop niet dat hij straks de Peta achter zich aan gaat krijgen voor het mishandeld afbeelden van dieren Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
SilverRST Geplaatst: 21 januari 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 21 januari 2013 (bewerkt) Shit, dacht dat R* nieuwe plaatjes of nieuwe info heeft bekend gemaakt. Maar het bleek de bekende artiest Patrick Brown te zijn. Hij kan echt goed tekenen! Hij moet maar eens bij R* gaan solliciteren! Verder ziet de hond er, em, achterlijk en hondsdol uit. Bewerkt: 21 januari 2013 door Blue_V Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 21 januari 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 21 januari 2013 Altijd leuk die cartoons van hem. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto fan Patrick Brown blijft creatief bezig. Hij heeft namelijk alweer een zeer mooie fanart gemaakt van de hoofdpersonages van Grand Theft Auto V. Deze keer is Chop, de hond van Franklin, ook in het meesterwerk te bewonderen.
Bron: Patrick Brown DeviantArt via GTAGaming.com
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites