Jump to content

[psd] Connor signature

Recommended Posts

Geplaatst:

Op zich heeft de signature een leuke stijl, maar de tekst vind ik er zeker niet bij passen en is de het voor de rest erg kaal, de achtergrond mag dan wel leuk zijn maar het geeft toch te weinig opvulling voor mij.

Ik ben geen expert maar probeer toch mijn oordeel te geven.

Geplaatst:

Ik vind dit een van je mindere designs die ik de laatste tijd gezien heb. Je hebt de render volgens mij fout geresized, want hij ziet er nogal ''verlept'' uit. Probeer in het vervolg shift ingedrukt te houden als je je render resized. Buiten dat is de render ook te klein voor de signaturegrootte die je hebt gekozen. Je kan beter voor een kleiner formaat signature gaan als je de render zo klein maakt. Als je dan een kleinere size hebt raad ik je ook aan om de effecten op de achtergrond wat meer naar voren te laten komen, want nu oogt je signature erg saai en kaal. De tekst past niet helemaal bij het thema en is erg in het hoekje gedrukt, zodat je aandacht gelijk naar de tekst gaat i.p.v. de render. De kleuren heb je trouwens wel vrij goed uitgekozen, deze passen goed bij de render, al denk ik dat een ander kleurtje zoals blauw er bij niet had misstaan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...