Forever GTA Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Geplaatst: 21 januari 2013 (bewerkt) Ik denk dat de titel al genoeg zegt. Zo niet? het gaat over muziek. Wat voor muziek vonden jullie zo geweldig toen jullie een stuk jonger waren? Hmm.. als kind zou t niet echt meer weten hield me er niet zo mee bezig, maar denk de dingen zoals ik ze nu ook leuk vind. Iedergeval: De smurfen Kinderen voor kinderen Bassie & adriaan Volgens mij de spice girls? Ik weet nog dat de macarena heel erg in was, op school en thuis deden veel kids het. Verder heb ik wel eens nummers van deze gehoord: Vengaboys Toy-box Captain jack Bewerkt: 21 januari 2013 door Forever GTA Reageren
SpacyColours Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Geplaatst: 21 januari 2013 Toen ik 8 was begon ik hiphop leuk te vinden en werd ik meteen fan van Kanye West (@ alle Kanye-haters, ga zijn eerste album, mixtapes en producties eens luisteren, was een heel andere style dan die hij nu heeft en bovendien had hij betere lyrics). Het begrip 'fan' kun je tot het extreme nemen. Sowieso was ik vroeger een vreselijke fanboy van dingen, 9 van de 10 keer zonder reden. Maar Kanye West heeft mij van muziek laten genieten zoals niemand anders dat ooit voor elkaar heeft gekregen. Nu ben ik ervanaf gestapt hoor, dwz, The College Dropout, Late Registration en zijn mixtapes knallen nog regelmatig door mijn headphones heen, maar de moderne Kanye West is niet aan mij besteed. Waarmee ik niet wil zeggen dat hij slechter is geworden - als artiest probeert hij gewoon steeds nieuwe dingen in de muziek en alles doet ie naar mijn mening goed, zij het minder naar mijn persoonlijke smaak. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Geplaatst: 21 januari 2013 Op de basisschool was jumpen helemaal in (zo'n dans). Dan gingen we een keer met de hele school jumpen (en nee, niet op gangnam style ). Ook was ik gek op waveboarden (zo'n skateboard waarbij je zo'n lijpe beweging moet doen). Reageren
Kloep Geplaatst: 22 januari 2013 Rapport Geplaatst: 22 januari 2013 Het gaat hier over muziek, waveboarden is geen muziek. Ik luisterde vroeger veel naar VOF de Kunst en Ja zuster, Nee zuster. Bij die laatste blijven de teksten geweldig! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 22 januari 2013 Rapport Geplaatst: 22 januari 2013 Als kind? Luisterde ik als kind wel naar muziek? Luisterde ik überhaupt wel ergens naar? Ik kan in ieder geval niks specifiek herinneren waar ik graag naar luisterde. Naar keek is wat anders, maar qua muziek zal het niet al té veel zijn geweest en ik denk zeker niet dat ik ergens fan van was, toch niet toen ik "jong" was. Reageren
Nyltje Geplaatst: 22 januari 2013 Rapport Geplaatst: 22 januari 2013 (bewerkt) De smurfen, ik weet nog goed, ik had een cd van de smurfen. En alle nummers deden het behalve 1 nummer die ik huuueeeeel vaak heel hard draaiden, echt KEIhard! Maarja. Dit nummertje trouwens: Sorry moest gwn! xD Dit is de echte: http://www.youtube.com/watch?v=AQqb-nT4VJs Als het om tv gaat: Bob de bouwer! Ik keek dat echt elke dag! 24/7 Edit: OWja! Ik zong natuurlijk heel hard mee! ;D Bewerkt: 22 januari 2013 door nyltje Reageren
xoex23 Geplaatst: 22 januari 2013 Rapport Geplaatst: 22 januari 2013 Bob de bouwer, mijn opa had daar destijds video's van Reageren
Cabyon Geplaatst: 22 januari 2013 Rapport Geplaatst: 22 januari 2013 Kinderen voor kinderen. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 23 januari 2013 Rapport Geplaatst: 23 januari 2013 Als echt jong kind luisterde ik vooral naar cassettebandjes met liedjes van Bassie & Adriaan en cd's van Kinderen voor Kinderen. Dat was muziek die mijn ouders in huis hadden gehaald voor ons, dus dat was nog niet echt een eigen keuze. Wel dat ik ernaar bleef luisteren natuurlijk, maar toch... ...toen ik een paar jaar ouder was, een jaar of 9 á 10 denk ik, kreeg ik een radio met cassetterecorder op m'n kamer en toen was het feest. Ik luisterde vooral graag de wekelijkse Mega Top 100 en haalde op vrijdagmiddag ook altijd het tijdschriftje op waarin de lijst van de dag erna stond. Zo wist ik wanneer ik klaar moest zitten om op Record te drukken en zo m'n cassettebandjes te vullen met de 'beste' muziek. En ja, dat kwam in die tijd dan neer op bijvoorbeeld Britney Spears, Anastacia, Toy Box, maar ook Eminem, Bomfunk MC's en Alice Deejay. Kortom: van alles Maar echt fan...tja, dan vrees ik dat ik moet toegeven dat ik Britney Spears zeer waardeerde op die leeftijd. Reageren
Kloep Geplaatst: 23 januari 2013 Rapport Geplaatst: 23 januari 2013 en haalde op vrijdagmiddag ook altijd het tijdschriftje op waarin de lijst van de dag erna stond. Zo wist ik wanneer ik klaar moest zitten om op Record te drukken en zo m'n cassettebandjes te vullen met de 'beste' muziek.Ow de nostalgie. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 29 januari 2013 Rapport Geplaatst: 29 januari 2013 Als klein kind luisterde ik veel naar bandjes van Bert en Ernie. Die beleefden allerlei avonturen, vond ik reuze spannend. Als je het over muziek hebt, denk ik aan het begin van de jaren '90; ik was vooral fan van Snap!, Dr. Alban en Haddaway. Maar ook naar 2 Brothers on the 4th Floor en Sash! luisterde ik graag. Mijn favoriet uit die tijd Reageren
SpacyColours Geplaatst: 29 januari 2013 Rapport Geplaatst: 29 januari 2013 Als je het over muziek hebt, denk ik aan het begin van de jaren '90; ik was vooral fan van Snap!, Dr. Alban en Haddaway. Maar ook naar 2 Brothers on the 4th Floor en Sash! luisterde ik graag. Oh God wat ben ik jaloers.. 1989 was echt het beste jaar voor muziek ooit naar mijn smaak, een groot deel van mijn favo nummers komt uit dat jaar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.