Phoenyxar Geplaatst: 29 januari 2013 Rapport Geplaatst: 29 januari 2013 Oh God wat ben ik jaloers.. Tel me maar ook bij dat groepje, '89 was een legendarisch jaar, opkomst van de Rave. Alles wat nu goed is, is in extensie verdergebouwd op wat er toen allemaal is gemaakt. Nou ja, nu ik het jaren later allemaal kan ontdekken bestaat er natuurlijk wel veel om te ontdekken, ergens wel een positief iets. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 29 januari 2013 Rapport Geplaatst: 29 januari 2013 Ik was al heel erg vroeg fan van rock muziek. Maar toen luisterde ik halve liedjes. Ik hield niet van zingen, maar van vette stukjes van gitaren of drums. Dat luisterde ik dan. En ik wist toen niet naar welke bands ik luisterde. Maar echt heel jong luisterde ik gewoon normale kinderliedjes en liedjes van films zoals Bassie en Adriaan en Ernst en Bobbie of zo. Reageren
Nyltje Geplaatst: 23 maart 2013 Rapport Geplaatst: 23 maart 2013 (bewerkt) Als m'n zus MTV zat te kijken en het ondestaande filmpje kwam voorbij dan moest ik altijd lachen om dat je 'borsten' zag. ...en het (leukste) stukje vond ik als die baby's landen. Bewerkt: 23 maart 2013 door nyltje Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 24 maart 2013 Rapport Geplaatst: 24 maart 2013 (bewerkt) Hetgeen dat mij interesseerde als kind (op muzikaal gebied) interesseert mij grotendeels nog steeds. Toen ik een jaar of negen was (rond 2006), maakte ik kennis met Linkin Park. Ik vond het echt een geweldige band, en heb destijds veel CD's, posters, DVD's, etc. gekocht en het uiteraard veel geluisterd. Het album Minutes to Midnight was het eerste album dat uitkwam in mijn 'fanperiode', en ik had 'm één dag na de release binnen, vergezeld door een bijpassende poster. Vandaar dat dit album nog steeds nostalgische gevoelens bij me opwekt. Toen A Thousand Suns uitkwam (na een periode zonder uitgebrachte albums) was mijn interesse al enigszins weg en het album viel mij ook erg tegen. Jaren later ben ik me weer gaan verdiepen in de band en ik besefte mij dat het (nog steeds) best wel een goede band is. Tegenwoordig vermaak ik me prima met het bekijken van concerten van Linkin Park, voornamelijk uit de periode 2001-2004. Concerten als Live in Texas heb ik vroeger (ik had 'm op DVD) tientallen keren bekeken, en dus nu is het best leuk om dergelijke concerten weer eens te bewonderen. Overigens staat hieronder het nummer dat mij kennis deed maken met de band: Overigens houd ik me nu vooral bezig met muziek vóór mijn tijd, uit de jaren '70, '80 en '90. Denkend aan Foreigner, David Bowie, Aerosmith, The Police, Cinderella, The Outfield, en nog héél veel meer. Bewerkt: 24 maart 2013 door Foreigner97 Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 24 maart 2013 Rapport Geplaatst: 24 maart 2013 Als m'n zus MTV zat te kijken Vroeger draaide MTV non-stop muziek-video's, in tegenstelling tot tegenwoordig. Maar het leukste van MTV vond ik toch Beavis & Butthead, die waren echt leuk. Reageren
Nyltje Geplaatst: 24 maart 2013 Rapport Geplaatst: 24 maart 2013 Heb de drum cover gekeken. Da's pas geweldig! Wat een lekker nummer! Reageren
Forever GTA Geplaatst: 1 april 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2013 Als m'n zus MTV zat te kijken en het ondestaande filmpje kwam voorbij dan moest ik altijd lachen om dat je 'borsten' zag. ...en het (leukste) stukje vond ik als die baby's landen. Dat was echt een goeie clip en leuke muziek, leuk dat je het gevonden hebt. Ik heb nog gezocht maar wist niet waar en hoe. Zag t wel een keer op een voorkant van een magazine, maar was t thuis alweer vergeten. Reageren
Nyltje Geplaatst: 3 april 2013 Rapport Geplaatst: 3 april 2013 Als m'n zus MTV zat te kijken en het ondestaande filmpje kwam voorbij dan moest ik altijd lachen om dat je 'borsten' zag. ...en het (leukste) stukje vond ik als die baby's landen. Dat was echt een goeie clip en leuke muziek, leuk dat je het gevonden hebt. Ik heb nog gezocht maar wist niet waar en hoe. Zag t wel een keer op een voorkant van een magazine, maar was t thuis alweer vergeten. Geen dank. Reageren
-MessiaX- Geplaatst: 3 april 2013 Rapport Geplaatst: 3 april 2013 (bewerkt) Als je het over muziek hebt, denk ik aan het begin van de jaren '90; ik was vooral fan van Snap!, Dr. Alban en Haddaway. Maar ook naar 2 Brothers on the 4th Floor en Sash! luisterde ik graag. Mijn favoriet uit die tijd Blijft nog steeds een lekker nrtje dat " Rythm is a dancer " en ook what is love, vind ik echt een lekker nummertje. Ik luister(de) zelf altijd vaak de 12" versie en ow, natuurlijk een niet te vergeten nummertje waar ik als kleintje op danste : ( echt, zelfs nu kan ik er niet op stilzitten ) En dit was dan weer een heel ander soort nummer, dat ik ook mooi vond: http://www.youtube.com/watch?v=6UmoCbWIZBY Bewerkt: 3 april 2013 door -MessiaX- Reageren
Cabyon Geplaatst: 3 april 2013 Rapport Geplaatst: 3 april 2013 (bewerkt) Leuk dat de meeste hier herinneringen hebben aan muziek. Ik heb altijd gedacht dat mijn muziekontwikkeling altijd iets anders is geweest dan een 'normaal' iemand. Mijn vader draait zo lang ik me al kan herinneren AC/DC door de speakers en andere - in mijn ogen - fantastische artiesten zoals Dire Straits en U2. In de brugklas begon ik jazz opeens erg leuk te vinden. Je had toen Arrow Jazz FM, nu Sublime FM, waar ik de hele dag naar luisterde. Ik heb er heel veel leuke artiesten aan overgehouden zoals Herbie Hancock, Roy Hargrove, Michael McDonald, Nicola Conte, Donald Fagen en nog vele anderen. Inmiddels, deels door mijn werkzaamheden bij de lokale omroep, hou ik voor het grootste gedeelte wel weer van de mainstream muziek. Hoewel ik niet schroom om ook een alternatief muziekplaatje op te zetten. Want je muzieksmaak verandert niet echt radicaal, denk ik. Bewerkt: 3 april 2013 door Cabyon Reageren
.Sharingan Geplaatst: 3 april 2013 Rapport Geplaatst: 3 april 2013 (bewerkt) Bewerkt: 3 april 2013 door .Whoopdidoo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.