Dutchy3010 Geplaatst: 2 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2013 Ok, leuk gesprek jongens, maar maak het maar af via PM. Kan niet wachten tot ik weer een terrasje kan pakken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 2 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2013 (bewerkt) Same here Hopelijk houdt maart zich wat gedeisd wat winter betreft, en zien we de zon iets vaker verschijnen terwijl het kwik blijft stijgen. Heb niet echt zin in nog meer sneeuw-verschrikkingen. Bewerkt: 2 maart 2013 door Foreigner97 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 2 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2013 Aan de ene kant blij dat die sneeuw weg gaat omdat je dan makkelijker kan fietsen, aan de andere kan ook weer jammer want op de skatebaan is het zo glad als wat dus het is wel jammer dat je niet meer kan glijden en dat je mensen niet meer ziet vallen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 11 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2016 (bewerkt) . Bewerkt: 1 december 2020 door .PhoeniX. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 11 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2016 De laatste 'echte' strenge winter dateert alweer van het jaar 2010...Aan de ene kant wel prima, ben niet zo een fan van kou, maar eigenlijk mis ik wel al het gebeuren bij het lokale meertje waar ik onder het genot van een warme bak chocomel toekeek op de jongedames in strakke yoga pants die al glijdend op hun schaatsen de mooiste pirouettes en andere manoeuvres uithaalden. De winter kan voor prachtige pittoreske taferelen zorgen en dat mis ik wel een beetje de laatste paar jaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.