GuitarGuy666 Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Geplaatst: 21 januari 2013 (bewerkt) V1 V2 V3 Feedback is welkom Zelf vind ik dit een van mijn beste graphics. [EDIT]: Voor de photoshoppers onder ons, hier is de psd: http://www.mediafire...4z1wa9p1mzjedqe A.U.B niet rippen, of andere text eronder zetten. Anders zal ik contact opnemen met een admin Bewerkt: 21 januari 2013 door supergtagamer Reageren
Silverbyte Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Geplaatst: 21 januari 2013 Ik merk dat je vooruitgaat, maar het eerste wat me aan jouw signatures opvalt: ze lijken nog niet af. Niet in de zin dat ze zijn afgeraffeld, maar er had nog zoveel meer mee gedaan kunnen worden. Je hebt best een mooie achtergrond gemaakt, maar het lijkt nu alsof het een soort scherm is en je personage er voor staat. Probeer 'm op te laten gaan in de rest van de sig en de effecten. Ook kun je misschien wat met bepaalde Image Adjustments zoals 'Levels' en 'Curves' spelen om een dynamischer, minder flets geheel te krijgen. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 21 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2013 (bewerkt) Ik heb gedaan zoals je zei (en nog wat andere adjustments bij de camo, mits je die ziet), en ik heb de tekst aangepast om beter in te blenden. EDIT: Ik heb de text nog een keer aangepast: Edit 2: En wéér aangepast wegens feedback: Bewerkt: 21 januari 2013 door supergtagamer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.