GuitarGuy666 Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Geplaatst: 21 januari 2013 (bewerkt) Winnaar: Silverbyte Bij deze daag ik silverbyte uit tot een graphics battle Ontwerp: Games Soort Design: Signature Size Design: 500x150 render: Tuurlijk Animatie: Nee Premade: Ja Tijd van inlevering: 25 Januari 2013 23:00 Opmerking: Zet hem op! Supergtagamer: Silverbyte: STEMMEN KAN TOT AAN 25 januari 2012 23:00 Bewerkt: 24 januari 2013 door supergtagamer
Silverbyte Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Geplaatst: 21 januari 2013 Het is wel zo netjes om dat van tevoren even te vragen natuurlijk, maar vooruit, ik doe mee. Heb nu even geen tijd om lang aan een design te werken, dus snel wat in elkaar gedraaid. Ik ga geen PSD posten, heb wel de originele afbeelding:
GuitarGuy666 Geplaatst: 21 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2013 (bewerkt) Heel erg bedant aan je bijdrage. Let op: stemmen kan tot 25 januari. >>> Door .Levi.: Er worden altijd 2 volledige stemdagen gegeven bij een battle!<<< Oh, ok Dat had ik nog niet gelezen. Bewerkt: 21 januari 2013 door supergtagamer regels
Nyltje Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Geplaatst: 21 januari 2013 Ik stem voor Silverbyte omdat ik de kleuren beter bij elkaar vind passen dan Supergtagamer.
NandroDavids Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Geplaatst: 21 januari 2013 Ook mijn stem gaat naar Silverbyte. Die van supergtagamer is me te saai, zonder dat 'ie mooi strak is. De zijkanten voegen voor mij niets toe. Dat terwijl de signature van Silverbyte in z'n geheel klopt: overal gebeurt wat, maar de focus blijft goed liggen op het midden.
Sublime Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Geplaatst: 21 januari 2013 Mijn stem gaat naar NandroDavinds. Ik vind dat hij heel mooi kleurgebruik heeft. Het lijkt ook net of die Gangster NandroDavinds zegt op een hele chille oranje vibe. Voor de rest heel clean gehouden, wat ik natuurlijk mooi vind.
Phoenyxar Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Geplaatst: 21 januari 2013 Mijn stem gaat naar NandroDavinds. Ik vind dat hij heel mooi kleurgebruik heeft. Het lijkt ook net of die Gangster NandroDavinds zegt op een hele chille oranje vibe. Voor de rest heel clean gehouden, wat ik natuurlijk mooi vind. Het is moeilijk om te bepalen of dit nu serieus is of gewoon puur trollend. Mijn stem gaat (ook) naar Silverbyte. In mijn mening is de sig van supergtagamer gewoon wat te simpel, een beetje een ondermaatse prestatie dan wat ik van hem gewoon ben.
Sir_Ballas Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Geplaatst: 21 januari 2013 silverbyte, zonder twijfel. die van supergtagamer is gewoon te leeg, het is een soldaat, met vage effecten erbij.
Guardian1980 Geplaatst: 22 januari 2013 Rapport Geplaatst: 22 januari 2013 Ook mijn stem gaat naar Silverbyte. Die van supergtagamer is me te saai, zonder dat 'ie mooi strak is. De zijkanten voegen voor mij niets toe. Dat terwijl de signature van Silverbyte in z'n geheel klopt: overal gebeurt wat, maar de focus blijft goed liggen op het midden. +1
Dutchy3010 Geplaatst: 22 januari 2013 Rapport Geplaatst: 22 januari 2013 Mijn stem gaat ook naar Silvebyte. Al moet ik zeggen dat ik die van Supergtagamer wel heel mooi vind, vind de leegte juist wel wat hebben. Het geeft een gevoel dat de soldaat er helemaal alleen voor staat; de treurige kleuren passen daar prima bij.
BoerTijger Geplaatst: 22 januari 2013 Rapport Geplaatst: 22 januari 2013 Ook mijn stem gaat naar Silverbyte. Die van supergtagamer is me te saai, zonder dat 'ie mooi strak is. De zijkanten voegen voor mij niets toe. Dat terwijl de signature van Silverbyte in z'n geheel klopt: overal gebeurt wat, maar de focus blijft goed liggen op het midden. +1
TalkingPear Geplaatst: 22 januari 2013 Rapport Geplaatst: 22 januari 2013 Ik stem ook op Silverbyte, die van Supergtagamer vind ik net iets te saai. Al vind ik die van Silverbyte ook niet perfect.
xoex23 Geplaatst: 22 januari 2013 Rapport Geplaatst: 22 januari 2013 Ik zit te twijfelen, ik denk dat ik toch voor Silverbyte ga, de singature is veel meer aangekleed om het zo te zeggen.
NickyHendriks Geplaatst: 22 januari 2013 Rapport Geplaatst: 22 januari 2013 Mijn stem gaat ook naar Silvebyte. Al moet ik zeggen dat ik die van Supergtagamer wel heel mooi vind, vind de leegte juist wel wat hebben. Het geeft een gevoel dat de soldaat er helemaal alleen voor staat; de treurige kleuren passen daar prima bij. Eens, maar toch mis ik iets, het is in mijn ogen geen geheel, en daarom stem ik op Silverbyte. Ik vind ze allebei niet geweldig, maar ondanks dat die van Silverbyte even snel in elkaar is gedraaid vormt die meer een geheel.
.Levi. Geplaatst: 26 januari 2013 Rapport Geplaatst: 26 januari 2013 De deelnemer en tevens winnaar, met alle stemmen aan zijn kant is Silverbyte! Hij mag zich daarmee dan ook de terechte winnaar van deze battle noemen! Gefeliciteerd dude! +1 punt in de ranking voor jou! Helaas voor supergtagamer, geen overwinning, maar omdat je nog niet in de ranking staat verlies je gelukkig ook geen punten.
Recommended Posts