Xtreem-designer Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 ik ben nou bezig met race missies van cesar de 2de lukt niet als ik te snel ga dan gaat mijn auto al op z'n kop wat is het beste manier ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Walkthrough...? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pietje puc Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 je moet veral rustig rijen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pietje puc Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 heb ik van een vriend gehoort Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 niet dubbelposten (deze is tog in de badlands?) je kunt het beste een rancher gebruiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Ik mocht geen auto kiezen , ik moest met een auto rijden die ik bij de eerste racemissie hebt gewonnen. Maar toch bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 oja nu weet ik het weer sorry je moest bij die eerste een rancher gebruiken. je moet idd met die (zr-350 dacht ik) heel rustig rijden en de andere voor laten gaan en dan op de lange rechte stuken hard rijden pas op want zoon dos machine probeert tegen je aan te rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Ja de ZR-350 klopt , Zal het proberen en nog super bedankt. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 je kan het ook doen door in de eerste bocht over de planten te rijden dan snij je een heel stuk af. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Die missie heet volgens mij "Farwell My Love" en dan rij je inderdaad in een ZR-350. Er staat in de Walktrough dat je niet moet afsnijden, maar dat moet je wel doen. En niet te hard rijden door de bochten anders slip je helemaal over de kop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Ik heb het al gehaald nog bedankt van de hulp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 graag gedaan ik deo de hele dag nix anders veel suc6 met de andere missies Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.