Nyltje Geplaatst: 22 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2014 Ah bedankt, dat was ik even vergeten Np. Upload je scenario maar als je alles af hebt. Ik zou 'm best willen spelen. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 22 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2014 Dat zal een tijdje duren Ik heb een klein stukje van de ingang gemaakt, en ga dan pas paden bouwen, daarna wat CS erin gooien, en dan pas rides en alles bouwen. Reageren
Nyltje Geplaatst: 22 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2014 Dat zal een tijdje duren Ik heb een klein stukje van de ingang gemaakt, en ga dan pas paden bouwen, daarna wat CS erin gooien, en dan pas rides en alles bouwen. Succes! Ik hoop dat je het af krijgt! Reageren
moechy Geplaatst: 24 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2014 Deze game ga ik binnenkort ook nog eens van onder het stof halen Reageren
NicolaB Geplaatst: 24 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2014 Ik ben momenteel ook een park aan het bouwen (al een lange tijd). Als ie af is, of in ieder geval iets beter is, dan neem ik wel een filmpje op Ik blijf het nog wel de leukste tycoon game tot nu toe vinden Reageren
moechy Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 (bewerkt) Heb al een idee om zo'n attractie te bouwen met auto's op rails, daar een gebouw over te zetten en dan dat gebouw in verschillende secties te verdelen. Een enge sectie, cowboy sectie, .... Zo iets als die bootjes enzo in de efteling Bewerkt: 25 augustus 2014 door moechy Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 (bewerkt) Haha Ik ben de laatste tijd een beetje aan het klote in een sandbox met allerlei verschillende achtbanenen, en daar probeer ik een zo realistisch mogelijke versie van te maken. Ik heb er 2: Een divecoaster Reallife soort: Als ik het goed heb is dit Griffon Krake in Heidepark. En een zogenaamde B&M(Bouwer) coaster, gemaakt met draaiende achtbaan. Hij gaat naar beneden, cobraroll(Zoek de elementen op als je ze niet weet), dan een looping, een bocht naar links, kurkentrekker, bocht naar links, meteen bocht naar rechts en nog 1 naar rechts en een kurkentrekker(Ze staan tegen elkaar aan) en dan 2x een bocht naar links en dan de remmen. Ruige baan dus Bewerkt: 27 augustus 2014 door Ezra24rct3 Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 Haha Ik ben de laatste tijd een beetje aan het klote in een sandbox met allerlei verschillende achtbanenen, en daar probeer ik een zo realistisch mogelijke versie van te maken. Ik heb er 2: Een divecoaster Reallife soort: Als ik het goed heb is dit Griffon in Heidepark. En een zogenaamde B&M(Bouwer) coaster, gemaakt met draaiende achtbaan. Hij gaat naar beneden, cobraroll(Zoek de elementen op als je ze niet weet), dan een looping, een bocht naar links, kurkentrekker, bocht naar links, meteen bocht naar rechts en nog 1 naar rechts en een kurkentrekker(Ze staan tegen elkaar aan) en dan 2x een bocht naar links en dan de remmen. Ruige baan dus Heb je screens van de achtbaan ingame? En heb je de DLC waterpret? Dan kan je mis. de L2 glijbaan na kunnen maken dat is een super vette glijbaan met 2 loopings erin. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 Ik zal zo ff foto's maken En ik heb de gehele RCT serie + expansions 2x #RCTFanaat! Reageren
Nyltje Geplaatst: 26 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2014 Die L2 is ziek zeg! xD Reageren
moechy Geplaatst: 26 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2014 Zo terug begonnen met de carriemodus Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 26 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2014 (bewerkt) Ik ben nooit verdergekomen dan Broom meer of zoiets Bewerkt: 26 augustus 2014 door Ezra24rct3 Reageren
Nyltje Geplaatst: 27 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2014 Ik ben nooit verdergekomen dan Broom meer of zoiets En de hoeveelste is dat? Van de normale Rct3 of waterpret of wild? Ik ben nu bijna bij de laatste met alle delen. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 27 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2014 Van RCT3 zelf, volgens mij is het de eerste die je echt 'Unlocked' door 1 park te voltooien. Ik stop btw altijd al als ik überhaupt eenzelfde unlock bij een ondernemer level ofzoiets, ik word dus ook nooit echt tycoon :7777 Reageren
Nyltje Geplaatst: 27 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2014 Van RCT3 zelf, volgens mij is het de eerste die je echt 'Unlocked' door 1 park te voltooien. Ik stop btw altijd al als ik überhaupt eenzelfde unlock bij een ondernemer level ofzoiets, ik word dus ook nooit echt tycoon :7777 Ezra24rct3 die geen tycoon level haalt. :O Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.