Jump to content

GTA SA crasht :S

bloodkill

Recommended Posts

Hallo, mijn GTA SA crasht op mijn pc, daar hebben jullie nog niets aan dus hier wat meer info :unsure: :

Mijn pc:

AMD 64 3200+ overclocked naar 2.45 GHZ

1280 RAM (512+512+256)

GeForce 6800 GT (128 MB versie, Asus)

PC van mijn zusje:

Pentium 4 - 3.2 GHZ (HT)

1024 ram (2 x 512)

ATI 600/ 700 weet niet meer precies iig niet beter dan mijne :D

Op mijn zusjes PC werkt hij dus wel, nog nooit gecrasht, terwijl het niet echt zo'n goede VGA kaart heeft, op mijn pc crasht hij ALTIJD!, heb windows gereinstalld, nog niet, CPU gedownclockd, nog niet, toen heb ik ook nog alle drivers etc geinstalld, werkt hij nog niet - terwijl battlefield 2, een veel nieuwer en mooier spel zonder problemen draait - :angry: :angry: :angry: :angry: Ik word er gek van, steeds crasht de PC heel raar ZZZZZZZZZZZ geluid en bam blauw scherm, daarna restart windows weer en wanneer dit een stuk of 10X gebeurt kan ik weer windows reinstallen, hij crasht niet altijd op hetzelfde punt, heb savegames van mijn zusje gebruikt in de andere steden en hij deed het nog niet sloeg nog overal op hol.....

Wie kan mij helpen? (Ik hoef er denk niet op te rekenen dat hij het ooit gaat doen op mijn PC :angry: )

Alvast bedankt,

Greetz,

Dave (de zielepiet die geen GTA SA op zijn pc kan spelen :blink: )

Delen op andere websites

Sorry maar ik heb geen verpakking van het spel als je begrijpt wat ik bedoel :D

--- Dat kan het probleem niet zijn want hij werkt wel op de pc van mijn zusje <_< ---

Hmm maar de systeemeisen zijn toch niet zo heel hoog... vind het maar vaag

AMD 64 3200+ overclocked naar 2.45 GHZ

1280 RAM (512+512+256)

GeForce 6800 GT (128 MB versie, Asus)

Daarmee moet het dan toch echt lukken denk ik ! :(

Is er verder nog iemand anders die me ermee kan helpen :rolleyes:

Delen op andere websites

het ligt niet aan de cd, want op een andere pc doet-iet-ut-wel

ook niet aan de hardware, want met die specs zou het zeker moeten lukken en een andere game draait wel goed..

dan moet het toch ergens in de software zitten denk ik, ook al komen blauwe schermen meestal door fouten met de hardware.. heb je directx 9.0c geinstalleerd?

je kan ook proberen om in windows bij de beeldschermeigenschappen de hardwareacceleratie lager te zetten om te kijken of dat het probleem oplost.

Verder zou ik het niet weten misschien zou je de error-code in het blauwe scherm kunnen opzoeken met google (Als het IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL is dan hoeft het niet want deze error kan door van alles worden veroorzaakt). Zet anders een screendump van het blauwe scherm hier dan kan een windows-kenner misschien wat meer vertellen :unsure: :unsure:

Delen op andere websites

het ligt niet aan de cd, want op een andere pc doet-iet-ut-wel

ook niet aan de hardware, want met die specs zou het zeker moeten lukken en een andere game draait wel goed..

dan moet het toch ergens in de software zitten denk ik, ook al komen blauwe schermen meestal door fouten met de hardware.. heb je directx 9.0c geinstalleerd?

je kan ook proberen om in windows bij de beeldschermeigenschappen de hardwareacceleratie lager te zetten om te kijken of dat het probleem oplost.

Verder zou ik het niet weten misschien zou je de error-code in het blauwe scherm kunnen opzoeken met google (Als het IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL is dan hoeft het niet want deze error kan door van alles worden veroorzaakt). Zet anders een screendump van het blauwe scherm hier dan kan een windows-kenner misschien wat meer vertellen :unsure:  :unsure:

Ok ik ga dat zo eventjes proberen, het blauwe scherm? Dat kan ik maar heel even zien want daarna reboot de pc meteen <_<

Thanks 4 the info,

Greetz,

Dave

edit: directx 9c zit er ook op, voor Battlefield 2, ook laatste drivers voor VGA kaart en moederbord... :)

Bewerkt: door bloodkill
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...