leonpwner Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 ik moet voor da mens 4 missies doen ja.. en 1 daarvan de uhmm betting shop o.i.d. lukt niet als k die bommen plaats is mission failed wa mot ik doen?? Ik maak haar volgens mij de heletijd dood maar se wil niet weg.. :angry: Alvast bedankt! B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Wat je moet doen gaat als volgt je gaat in het gebouwtje je zet een bom op de deur die laat je ontploffen dan is de deur weg , dan zie je een witte kluisje staan daar gooi je ook een bom op en laat het ook ontploffen dan moet je er alles uit halen word aangegeven en dan moet je zien te ontsnappen van de politie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leonpwner Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Jah maar k heb tien van die dingen en als k een plaats kan um hem niet laten ontsteken :S ik moet tog op die deur doen ? en niet op de ramen? k doe op deur en dan gaat da mens dood.. en naar een kan k niet ontsteken.. volgens mij :S kmoet de heletijd door die dingen plaatsen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leonpwner Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Dankje gast tis tog wel gelukt met twee van die dingen *Respect* Thnx man *Respect* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Nee je hoeft niet allemaal je hebt er 2 nodig , dan ga je bij je wapens de afstandsbediening zoeken en dan druk je op de schietknop dan ontploft het , alleen de deur en de kluis en niet te dicht bij staan dan haal je het wel B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Dankje gast tis tog wel gelukt met twee van die dingen *Respect* Thnx man *Respect* aste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Jullie zijn allebei nog nieuw dus lees eerst de regels door. Je mag niet dubbel posten. Dus lees hier eerst de regels:De regels. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.