Jump to content

ik kan GTA IV niet activeren


KineticVermin79

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb zojuist GTA IV gekocht voor de pc ik had het daarvoor al ies gekocht maar ben het kwijtgeraakt en ik heb tegelijkertijd wel een illegale versie gedownload ik heb die er nu afgezet en de legale opgezet en als ik het opstart komt er een scherm op van activeren gaat niet? ligt dit aan mijn computer of komt dit omdat ik een crack voor GTA IV heb geinstalleerd? hier is ook een filmpje waarin je ziet wat er gebeurt als ik het spel open

http://www.youtube.com/watch?v=5YNe67rOtwY

Link to comment
Delen op andere websites

Al eens geprobeerd om op 'Activate manually' te drukken? :) Het is veel te lang geleden bij mij dat ik het spel geïnstalleerd heb dus ik kan je geen exacte instructies geven wat te doen om het manueel te activeren, maar er zou wel een duidelijke wizard moeten verschijnen.

Link to comment
Delen op andere websites

dat heb ik al zon 5 keer gedaan en ik heb het spel al 5 keer opnieuw geïnstalleerd :puh:

hier is ook een filmpje waarin je ziet wat er gebeurt als ik manueel activeer

>>> Door Hanneswasco: Filmpje verwijderd en berichten samengevoegd. Gelieve in het vervolg je bericht te bewerken i.p.v. twee berichten na elkaar te plaatsen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eventjes op de site van Rockstar Games Support rond gekeken en vond dit bericht. Ik citeer even het belangrijke stukje:

Update for 11/8/12: We have received some new reports about a new batch of GTA IV keys showing up as invalid when logging into Games for Windows Live. If this is happening and verifying the game cache does not resolve the issue, please try redeeming the code on Xbox.com. There have been a few instances in the past where the keys were redemption codes rather than activation codes. Here is what to do:

  1. Go to Xbox. com and sign in with your Windows Live ID
  2. Go to My Account
  3. Click Redeem Code
  4. Enter the code that Steam provided for GTA IV
  5. Once that is successful, launch Games for Windows Live application and go to downloads
  6. Select GTA IV and choose to view the key
  7. Enter that key in GTA IV

For this workaround, we have seen some reports about this redemption process only working for US accounts. We are looking into this now and will update this article as soon as there is more information about a fix.

Ze zeggen er bij dat het misschien alleen werkt in Amerika, maar niet geschoten is altijd mis. Mocht het niet werken dan raad ik je aan om het zelf ook eens aan Rockstar Games te vragen, dat kan je hier doen.

Tevens zou ik dat tweede filmpje van YouTube halen, aangezien je daar je serial key in toont, en als iemand die eventjes snel over schrijft kan hij die van jou stelen en kan die misschien geblokkeerd worden. Ik heb het al verwijderd uit je bericht voor je eigen bescherming. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

moet ik daarvoor een windows live account hebben en/of "steam" downloaden?

>>> Door Guardian1980: Een bericht dat je hebt gepost hoef je niet na 5 minuten al te herhalen hoor. Dat wordt door niemand gewaardeerd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een Windows LIVE account moet je sowieso hebben om GTA IV te kunnen spelen, dus ja op die vraag. Een Steam account hoef je niet te hebben, Steam is een programma/website waarop je Games digitaal kan kopen (dus dan krijg je de licensie en kan je het spel legaal downloaden), dat bericht van Rockstar Games gaat specifiek over Steam maar het deel dat ik geciteerd heb zou ook van toepassing moeten zijn op gewone versies.

Link to comment
Delen op andere websites

kweet niet ik ga volgende week eens gaan zien bij een vriend die er iets van kent hopelijk kan hij mij helpe tegelijkertijd ga ik het proberen om het op men oude XP te zettten toch bedankt voor de hulp :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...