.Sharingan Geplaatst: 24 januari 2013 Rapport Geplaatst: 24 januari 2013 (bewerkt) Onderwerp: Players choice Soort design: Signature Size design: Players choice Render: Players Choice Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Zsm Opmerking: mijnes is premade Edit; bb codes gefixed Bewerkt: 28 januari 2013 door .Whoopdidoo.
GuitarGuy666 Geplaatst: 26 januari 2013 Rapport Geplaatst: 26 januari 2013 Ik doe het wel, aangezien niemand op mijn topic reageerde Hier is mijne:
.Sharingan Geplaatst: 27 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2013 Ok dus VS Stemmen mag tot 29 Januari 2:05 uur.
Guardian1980 Geplaatst: 28 januari 2013 Rapport Geplaatst: 28 januari 2013 Mijn stem gaat naar Whoop. Die inzending is een geheel, terwijl ik bij de inzending van supergtagamer naar verschillende delen zit te kijken. De man en zijn boot vormen geen geheel met de achtergrond. De donkere rechterzijde op de inzending van Whoop zou je niet mooi kunnen vinden, ik zie het juist als de donkere kant van de ninja en daarom past het prima.
Phoenyxar Geplaatst: 28 januari 2013 Rapport Geplaatst: 28 januari 2013 Hmm, vind ik wel een moeilijk, want persoonlijk vond ik de sig van supergtagamer een vrij goed en geslaagd werk. Maar als ik dan naar het werk van Whoop kijk zie ik toch iets meer dan dat, mooie kleuren (licht etc.), natuurlijk is de rechterkant wat donkertjes, maar dat zorgt voor een mooi contrast. Mijn stem gaat hier naar .Whoopdidoo. :3
NandroDavids Geplaatst: 28 januari 2013 Rapport Geplaatst: 28 januari 2013 Ik vind beide signatures van een vergelijkbaar niveau, maar mijn stem gaat toch met aardig wat overtuiging naar .Whoopdidoo., omdat die 'logisch' is: er zitten geen fouten in en de zwarte zijkant stoort ook mij niet. Die van supergtagamer is ook prima, maar ik snap die vorm die links zit niet. Dat lijkt me een Sanchez te zijn en dat op zo'n plek neerzetten vind ik niet kloppen.
Nyltje Geplaatst: 28 januari 2013 Rapport Geplaatst: 28 januari 2013 Mijn bbcodes doen het niet ? :S Moet je ff alles selecteren en dan op het gummetje klikken.Ik stem voor stem voor Whoop want ik vind dat licht naar donker cool.
Gta Ripper Geplaatst: 28 januari 2013 Rapport Geplaatst: 28 januari 2013 Ook ik stem hier op Whoopdidoo. Zijn signature ziet er toch wat completer uit dan die van Supergtagamer. De lichtval van Whoop zijn signature klopt precies en zijn achtergrond ziet er niet zo chaotisch uit als die van supergtagamer. Ik vind Whoop zijn signature qua kleuren wel iets te monotoon, ook al past het enigszins wel in het design.
xoex23 Geplaatst: 28 januari 2013 Rapport Geplaatst: 28 januari 2013 Ik ben geneigd om die van Whoop te kiezen, toch vind ik de inzet en het werk van Supergtagamer ook goed. Een lastige keus, uiteindelijk ga (na de singatures beide nog eens te bekeken te hebben.) toch voor .Whoopdidoo. , met als tip voor Supergtagamer dat hij echt iets aan de (soms) enorme leegtes moet doen, dit komt op mij namelijk erg saai over, maarja wie ben ik
.Sharingan Geplaatst: 29 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2013 6-0 voor mij. Bedankt dat je me wilde battlen Supergtagamer, volgende keer beter!
.Levi. Geplaatst: 2 februari 2013 Rapport Geplaatst: 2 februari 2013 Winnaar .WhoopDidoo., gefeliciteerd met je overwinning! +1 punt voor jou in de ranking! Helaas, geen overwinning voor jou supergtagamer, maar omdat je nóg niet in de ranking staat, verlies je gelukkig nog geen punten. Alvast succes de volgende keer!
Recommended Posts