Jacky-2007 Geplaatst: 25 januari 2013 Rapport Geplaatst: 25 januari 2013 Welkom in het hoofdtopic van de Pixlr Poster Contest! De contest Maak met de online service pixlr.com/editor van de tot nu toe gepubliceerde screens van GTA V een aantrekkelijke poster. Deze contest heeft bewust niet de tag "GFX" maar de tag "GTAV": voor deelname is ervaring met gfx niet nodig, en ook het bezit van bewerkingsprogramma's op je PC is niet nodig; iedereen kan meedoen. Wat is Pixlr editor? De Pixlr editor is een online programma waarmee je afbeeldingen of foto's kan bewerken op een simpele manier. De editor beschikt over diverse functies die ook terug te vinden zijn in de bekende GFX-programma's, maar dan meer basic in gebruik en voor iedereen online beschikbaar. Rondes Ronde 1: Maak een poster voor GTA V van één van de screenshots uit de serie "Transport" Afbeelding 1, 2 of 3 Ronde 2: Maak een poster voor GTA V van één van de screenshots uit de serie "Leisure" Afbeelding 1, 2 of 3 Ronde 3: Maak een poster voor GTA V van één van de screenshots uit de serie "Business" Afbeelding 1, 2, 3 of 4. Planning [table=header]Wanneer? | Wat? Week 5 (29-01 t/m 03-02) | Inschrijven: Plaats een reactie in dit hoofdtopic Week 6 (04-02 t/m 10-02) | Inzenden ronde 1 * Week 7 (11-02 t/m 17-02) | Stemmen ronde 1 | Inzenden ronde 2 * Week 8 (18-02 t/m 24-02) | Stemmen ronde 2 | Inzenden ronde 3 * Week 9 (25-02 t/m 03-03) | Stemmen ronde 3 Week 10 (Uiterlijk 10-03) | De Uitslag![/table] *=Inzenden via PB aan Jacky-2007. Je inzending zal via PB bij je worden opgevraagd met daarin vermeld de uiterste datum van inleveren Regels Geen ander programma dan Pixlr Online. D.w.z., inleveren van inzending gaat d.m.v. een printscreen van de website editor met daarin je poster zichtbaar! Alles mag verder gebruikt worden in de editor: tekst, effecten, kortom alle mogelijkheden die Pixlr.com te bieden heeft. De afbeeldingen van Rockstar Games hierboven genoemd zijn wel altijd de basis van je poster. (Je mag er dus wél andere afbeeldingen aan toevoegen) Per ronde wordt er anoniem gestemd op anoniem weergegeven inzendingen d.m.v. een topic met stemming Forumregels van toepassing op alle topics behorende bij deze contest Hoofdtopic: Inschrijven, inhoudelijke vragen over de contest; reactietopic: spreekt voor zich; stemtopics; hierin wordt gestemd / ruimte voor reactie op inzendingen Tips & Trucs Oefen zo snel mogelijk na je inschrijving met de editor! Nadat je je hebt ingeschreven is het slim om zo snel mogelijk vast even te gaan proberen wat de mogelijkheden zijn van de editor. Zo voorkom je dat je je inzending niet op tijd af krijgt! Je inzending voor een ronde maken, van A tot Z Sla de afbeelding die je wil gebruiken als basis voor je poster op; klik hierboven op de link (nummer) van de afbeelding; Rechtsklikken, "Opslaan als", sla de afbeelding op op je PC; Open Pixlr Editor; Bewerk, bewerk en bewerk nog meer, totdat jij vindt dat je poster zo mooi genoeg is! Maak een screenshot van je poster in de editor met de knop "Printscreen" / "PrtScrn" op je toetsenbord; Open Paint (In Windows: Start - Alle programma's - (bureau) accessoires - Paint); Plak je screenshot met toetscombinatie CTRL+V; Sla je afbeelding op op je PC; Ga terug naar de editor en sla óók je gemaakte poster apart op op je PC; Lever beide afbeeldingen in via PB aan Jacky-2007 onder vermelding van het rondenummer, onderwerp "Inzending Pixlr Poster Contest ronde .." Deelnemers Guardian1980 Jesperkaj SpacyColours xoex23 nyltje Bassieboy35 Phoenyxar ...
SpacyColours Geplaatst: 25 januari 2013 Rapport Geplaatst: 25 januari 2013 Klinkt leuk, ik ga meedoen.
Jesperkaj Geplaatst: 25 januari 2013 Rapport Geplaatst: 25 januari 2013 Ontzettend leuk idee! Ik ben ook van de partij.
Guardian1980 Geplaatst: 25 januari 2013 Rapport Geplaatst: 25 januari 2013 Zet mij ook maar bij de deelnemers.
GuitarGuy666 Geplaatst: 25 januari 2013 Rapport Geplaatst: 25 januari 2013 (bewerkt) Ik doe mee Laat maar, pixlr werkt niet goed voor mij Bewerkt: 25 januari 2013 door supergtagamer
Jacky-2007 Geplaatst: 25 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2013 @ Supergtagamer: probeer even een andere browser, bijv. Google chrome of Firefox? Dat kan nogal eens helpen. @ Ingeschrevenen: top dat jullie aan boord zijn!
Nyltje Geplaatst: 25 januari 2013 Rapport Geplaatst: 25 januari 2013 Ik doe ook mee! ;D Mag je ook geen Paint gebruiken? Want dat is zowat het zelfde.
Phoenyxar Geplaatst: 25 januari 2013 Rapport Geplaatst: 25 januari 2013 Ach waarom ook niet, ik kan altijd eens proberen!
Bassieboy35 Geplaatst: 25 januari 2013 Rapport Geplaatst: 25 januari 2013 Hoop dat je gelijk hebt, dat een onervarene het ook kan. Schrijf me maar in.
Jacky-2007 Geplaatst: 26 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2013 @ nyltje: nee, dan had de contest anders geheten. En trouwens, je kan met de Pixlr editor echt veel meer dan met Paint hoor. Probeer 'm vast eens uit zou ik zeggen! Deelnemerslijstje bijgewerkt!
Nyltje Geplaatst: 26 januari 2013 Rapport Geplaatst: 26 januari 2013 @ nyltje: nee, dan had de contest anders geheten. En trouwens, je kan met de Pixlr editor echt veel meer dan met Paint hoor. Probeer 'm vast eens uit zou ik zeggen! Ja maar toch een ander programmetje dus moet er even aan wennen.
Jacky-2007 Geplaatst: 27 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2013 Dat is juist het idee van deze contest; niemand heeft er veel ervaring mee dus de uitdaging is voor gfx'ers en niet-gfx'ers nagenoeg even groot!
Jacky-2007 Geplaatst: 3 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2013 *bump* Vanavond laatste kans om in te schrijven, dames? Of durven jullie soms niet?
Jacky-2007 Geplaatst: 4 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2013 Het deelnemersveld is definitief! De leden die in deze contest de strijd met elkaar aangaan zijn: Guardian1980, Jesperkaj, SpacyColours, xoex23, nyltje, Bassieboy35 en Phoenyxar! U ontvangt binnen afzienbare tijd bericht in uw postvakje!
Recommended Posts